Akıl

48 saat uykusuz çalışma. Sabah 10 da yatağa leş gibi gidiş. Gece 12'de kalkış. Gece yarısı 2 de kızışma hali. Mamuşkaya telefon, acil koduyla. Saat 3 Taksim Marmara'dan kızı alış. Köfte dudaklı. O da olur. Saat 6:30 da damardaki alkolün seyrelmesiyle birlikte duş. Saat 8:30 mesai.

- Günaydın Evli Bey!
- Günaydın şekerim.

Bu anlattığımda mantık var mıdır?

Peki.

Cuma günü uçakla Odessa'ya gidiş. 2 gün, sürekli bir içki hali, sadece sevişme, yemek yeme ve uyuma. Pazar gece yarısı dönüş. Pazartesi mesai.

- Günaydın Evli Bey!
- Günaydın şekerim.

Bunda var mıdır?

Vardır. Erkeğin, evli ya da bekar, damarlarına iliklerine kadar rahatladığı, hormonlarını köreltmekten pamuk gibi olduğu, erkek olarak dünyaya gelmekten keyif duyduğu anlardır. Hormonlarıyla düşünen erkekte, sike sürülecek akıl yoktur. Bu lafı çerçeveletip duvara asmak gerekir.

Adsız –   – (29 Temmuz 2009 17:03)  

bir erkeğin sexe hayır diyebilceği bir an var mıdır evli bey?

evli adam  – (29 Temmuz 2009 17:43)  

Vardır, hem de çoktur adsız. Sebebleri değişebilir ama. Takip eden evli arkadaşlar yazsa ya. Hep ben cevap veriyorum.

Tek istisnasız emin olduğum şey, kadının aklına günde 1 kez geliyorsa seks yapmak bizimkine 10 kez geliyor.

Haydar Dümene saracağım yakında.

zührenin_sandalı  – (29 Temmuz 2009 17:49)  

ne adsızı ya niye adım cıkmamış.demek hayır diyebiliyorsunuz hı:) ilginçç:)

Adsız –   – (29 Temmuz 2009 20:42)  

gülerek okudum, bir insanın bunları yazmasının tek nedeni onu yetiştiren ve kendine bağımlı kılan, kim tarafından konduğu da bilinmeyen rezil kurallara bir baş kaldırıştır diyip geçmek istiyorum; ama bu kadar iyi niyetli olmamak lazım.

blog dünyasıyla pek aram yok; ama insanların yaşadıkları anormallikleri normalmiş gibi yayınladıklarında suçluluk duygularının hafiflediğini söyleyebiliriz. bu blog bu amacı taşıyor kanımca.

şimdi gelelim kadın erkek kimliğine.. bir kadın olarak bunları okurken rahatsız olmadım; çünkü aynı boşluğa ve nemfomaniye ben de kapılıp tüm paramı; kendimden 5-6 yaş küçük cinsellliği bende öğrenecek 17-18 yaşında iskandinav, italyan vs. erkeklerine ayırabilirim. harcarım istediğim zaman bu şekilde, 50'mde de de biraz daha full aksesuar takılıp. sorun bu değil ki,bu bir tercihtir.

sorun bu tarz eylemleri gerçekleştiren evliciklerin, kendilerini aşkı gerçekleştirmiş zannederek, gerçek duyguları hiçe sayıp tamamen bir poligami kültürünü normalleştirmeye çalışması. "evli erkekler uyanın" gibi ibareler komik olmuş. evli olup, erkek orospusu olmak istemeyen,aşık olduğunda pornodan tiksinen, parayla satın alınan değil aşık olunan kişiyle seksin ne kadar mükemmel olduğunu bilen inanamayacağınız kadar çok erkek var.

ne üzücü değil mi, bunu bulamayıp gerçek sevgiyi yaşamamış olduğundan kendini bu tarz seni sadece bir şekilde kullanan kızlarla vakit geçirmek. güldüm başta söylediğim gibi ama üzüldüm de.

Adsız –   – (29 Temmuz 2009 23:01)  

öncelikle yayınladığınız için teşekkürler, eleştiriye tahammül ayrı bir özgüven simgesi.

evli değilim yalnız; "evli ve erkek değilsen yaşadığım sıkıntı(!)yı evde bulamadığım x'i anlayamazsın" gibi bir savunma çok sekter gelir bana siz yazmadan söyleyeyim. kastettiğim evlilik kurumunun yani belediye memuru tarafından onaylanmış bir ilişkinin kutsallık seviyesini ön plana çıkartıp "ya nassı aldatabiliosun adi adam bi de utanmadan yazıo musun kızlar tarafından bi şekilde kullanılıosun" değildi, evlilik kurumu ya da diğer ilişkiler farketmez.söylediğim gibi bu bir tercih, buna saygılıyım. kadın erkek kim nasıl yaşıyor, bunu ben belirleyemem kısa dünyada kim kimle sevişmiş kafamı buna yorarak ömrümü çürütemem, umrumda da değil.

umrumda olan kısım "erkekler uyanın" kısmı, bunu inanarak yazmak. kafamda beliren simge, "hiç aşık olmamış, hayattan çok sıkılmış ne yapacağını bilmeyen bir adam" simgesi. işin ilginç yani, şimdi ben de "genç kızlar uyanın, türkiye'de genç kızların cinsellik problemi var hepimiz sevişirsek bu sorun çözülür bakın ben italyan kültür merkezinden marcoyu düşürdüm bu da telefonu" diye yaratıcı bir blog açsam "sana ne sevişiriz sevişmeyiz" yerine "ben de sevişmek için fırsat arıyodum çok sağol" diye tepkiler beklemezdim.

yani,küfür edip eleştirenlere biraz da en iç katmanlarına kadar işlemiş kurallarla şekillendiklerini kabul ederek yaklaşmak sizin yararınıza olur sanıyorum. kızdığım nokta, "haydi erkekler hepimiz aldatalım" mantalitesi yani. böyle yazsam küfür duymak ilginç gelmezdi bana.

yoksa hepimiz sevelim sevişelim elbette toplumun kadın erkek rol modellerini umursamayarak, ama parayla veya görev bilinciyle değil:)))

evli adam  – (29 Temmuz 2009 23:58)  

Adsız güzel birşeyler söylüyor, söylemeye çalışıyor, ekleme yapmak isteyen buyursun, ilk yorumuna özellikle.

Erkekler uyanın kısmını ben ciddiye alıyorum Adsız. Bunu eğlenceli bir dille yapıyorum, söylenecek çok şey var, henüz girizgahtayız.

evli adam  – (30 Temmuz 2009 00:07)  

Dur yaklasma,
Sizin kim olduğunuzu bilmiyorum, benzer bir uyanıklığı bir daha yapmayın lütfen!

vera  – (30 Temmuz 2009 00:19)  

Cinsellik bir iç güdüdür. Üstelik içgüdüler sınıflandırılmasında( son derece bilimsel bir sıralama , internetden üşenmeyin araştırın) Susamak ve acıkmakdan sonra gelir.
Bunu özellikle belirtmek istedim.
evli'nin yazısını okuduğumda aklımdan zerre kınamak gecmedi. Aslında kimseyi aldatmaya felan da cağırmıyor bence. Sadece aldatma konusuna eğlenceli bir şekilde yaklaşıyor.
Lütfen burdan su anlaşılmasın . Ben kimsenin kimseyi aldatmasını felan desteklemiyorum. Üstelik aldatılmak her insan gibi benimde hoşuma gitmez. Ama hatun kısmının bu konuda atladığı ve erkek kısmının da kendi öz eleştirisinde görmezden geldiği kocaman iki gercek var ( bana göre ) ... Türk kadını cinselik konusunda ( bir çoğu) ciddi anlamda cahil. O kadar korkutularak büyütülüyor ki ve öyle kasıyorki kendini bir cok kadın orgazm olamadan öbür dünyayı boyluyor. Hatta toplum olarak bu kadar cok sinirli olmamızın bir nedenide ( tek nedeni demiyorum carpıtmayalım ) doygunluğa erişmemiş cinsel yaşam - herkez hayatındaki en yakın kadınları ve sinirli hallerini düşünsün lütfen. Kadıncağız diyemiyor ki kocasına dönüp " şinasi azcıkda mememi emsene" utanır hatta bunun farkında bile değildir, bırakın söylemesini.Bunun eğitimli modeli bile aynı .Bir sürü kadın tanıyorum ben "aman üzerimden bir an önce insede gitse " diye bakan sekse . Hani bırakın erkeğin fantazilerindeki hareketleri yapmayı. (Aynı kerane hatunları gibi dümdüz yatıp beklerler) ...
erkekse bu ataerkil toplumda hele de cennet analarının ayakları altındayken yarın bir gün cocuklarının annesi olacak kadına haddine mi düşmüş fantazilerini süsleyen bir orospuya davrandığı gibi davranmak. ( bilinç altı engeller ve yine söylüyorum burada bir coğunlukdan bahsediyorum herkez böyle demiyorum ).Ve evet fanteziden yoksun ön sevişmeden bi haber erkek kitleside var Yukardaki anlattığım dümdüz yatam model kadın yerine bu erkeklerde seksin sadece hızlı hızlı kadının vajinasına girip 3 dk da boşalmak olduğunu sanıyorlar
böyle bir acıklı tablo varken aldatmanın kacınılmaz olduğunu sanırım görebilirsiniz.
cünkü doymuyor bünye . Siz akşam yemeğinde balık yemek isterken önünüze sahanda yumurta konması gibi bir şey . Hani bu sevdiğiniz kişi sahanda yumurta ise eninde sonunda balık için numaralar cevirmeye başlarsınız. Sonra hayatınız bir bakarsınız iki ye bölünmüş . Bir tarafda sakin dingin ev hayatınız diğer tarafda kendinizi doyurana kadar yaşadığınız farklı cinsel hayatınız. ve sanırım her ikisinin bir catı altında olmasını isteyen cok insan vardır . O catıyı bir araya getirecek malzemeyi oluşturmak lazım .sanırım.....

trouble  – (30 Temmuz 2009 00:21)  

gece 2 de evden ayrılılırken ne diyerek ayrıldığınız konusunda merak içindeyim nedense..ve tüm haftasonu..gerçi yalandan bol ne var türü bi cevap alıcam ama..

evli adam  – (30 Temmuz 2009 00:57)  

İki kadın, iki yorum. Keyfim yerine geldi, konuşmaya başladık galiba.

vera  – (30 Temmuz 2009 01:09)  

bu konuda yazılacak öyle cok şey varki .
ama ahkam kesilir mi ? dersen ;Haddime düşmez derim.
Ama şuda var ( başıma gelmedi ama ya olursa )
herşey dört dörtlük . mükemmelliğin doruklarındayız. Partnerim de bende fakat eleman beni aldattı.
Ne yaparım ?
dur ben bunu bu gece bir düşüneyim

Adsız –   – (30 Temmuz 2009 02:26)  

sevgili vera;

aldatan aldatılan erkeği yermemeye yüceltmemeye veya kendi fikirlerim doğrultusunda şekillendirmemeye dikkat ediyorum.
bir erkeğin sürekli birileriyle sikiş-sokuş içinde olması ve kadınlarla sadece bunu yaşaması onun sandığınızın aksine iletişim zayıflığını gösterir cinsel becerisini veya açlığını değil. gerçek ilişki kuramadığını, kurduğu ilişkilerde evlilik vs. eksikler olduğunu. bu benim düşüncem, ama bundan sıyrıldım. saygı duymaya çalıştım. hatta belki ben de karşı tarafa böyle bir saygısızlık yapabilirim dedim çok iddialı olmamak lazım hayatta. empati kurmaya çalışıyoruz burada değil mi?

ne yazık ki aynı empati yeteneği sizde mevcut değil, ya da özellikle kurmamaya çalışıyorsunuz. şimdi efendim, "türk kadını sevişmeyi bilmiyor, kerane kadını gibi.." bu nedir böyle. doğru ya da yanlış bu şu eleştiriye bakar mısın? önce türk kadınını ataerkil konumda yetiştir, erkeğe bağımlı zavallı hale getimeye çalış, deneyimle doruklaşan cinselliği bir kadın mastürbasyon malzemesi olarak bile görünce kına. kadın cinselliği yokmuş gibi davran, toplumda biraz sosyalleşmeye çalışan dişiyi, kaşar, yollu, verici cart curt gibi kıytırık ifadelerle tanımla. sonra da bu tablonun, yarattığın bu resmin karşısına geçip; "yea türk kadını cinsellik bilmiyor, fantazisi yok bacağını açıp duruyor öyle. hiç isteği yok" diye eleştir. ne kadar akıllısınız ya, siz böyle. siz değil misiniz bu insanlardan evlenene kadar cinselliği soyutlamalarını isteyen. kadınlar, size göre şekillenen, seks düğmesi açılıp kapanan varlıklar mı sandınız ki, yıllarca belirli dogmalar altında kalıp siz isteyince düğmesine basılıp tüm tabularından arınsın. kukla değil kimse, sen karşında geçmişte görmek istediğin gibi bir kız çocuğu yetiştir.. hadi toplum baskısından arındırıp, bakalım yapabiliyor musun? kimse kukla değil, kukla arayan geppetto ustaya/parasıyla şekillendirebileceği insanlara gitsin elbette.

yalnız şu da var, aldattığımda iki soru mühimdir mesela benim için.

birincisi; aynada kendime baktığımda mutlu muyum?

ikincisi; benim karşımda şu an yeterince sevmediğim biri var, beni tatmin edemiyor. aldatıyorum. gün gelip deli gibi aşık olduğum, gözümün başkasını görmediği bir insan bana geçmişte başkalarına yaşattığımı yaparsa? yine empati yani? ne hissederim? sen de yaptın bak başına geldi mi, yoksa saf acı mı, yoksa takmaz mıyım kafama başkasını mı bulurum hemen. işte kilit soru bu:))

şimdilik benden bu kadar:)

Adsız –   – (30 Temmuz 2009 11:22)  

Sevgili Adsız
sanırım yazımı o kadar hızlı okudun ki bazı cümlelerimi kaçırmışsın

"O kadar korkutularak büyütülüyor ki ve öyle kasıyorki kendini bir cok kadın orgazm olamadan öbür dünyayı boyluyor." demişim

eger bunu okumus olsaydın
"ne yazık ki aynı empati yeteneği sizde mevcut değil, ya da özellikle kurmamaya çalışıyorsunuz. şimdi efendim, "türk kadını sevişmeyi bilmiyor, kerane kadını gibi.." bu nedir böyle. doğru ya da yanlış bu şu eleştiriye bakar mısın? önce türk kadınını ataerkil konumda yetiştir, erkeğe bağımlı zavallı hale getimeye çalış, deneyimle doruklaşan cinselliği bir kadın mastürbasyon malzemesi olarak bile görünce kına. kadın cinselliği yokmuş gibi davran, toplumda biraz sosyalleşmeye çalışan dişiyi, kaşar, yollu, verici cart curt gibi kıytırık ifadelerle tanımla. sonra da bu tablonun, yarattığın bu resmin karşısına geçip; "yea türk kadını cinsellik bilmiyor, fantazisi yok bacağını açıp duruyor öyle. hiç isteği yok" diye eleştir. ne kadar akıllısınız ya, siz böyle. siz değil misiniz bu insanlardan evlenene kadar cinselliği soyutlamalarını isteyen"

bu yukarıdaki yazdıklarını yazmazdın.
cok cok farklı düşünmüyoruz aslında. aramızdaki tek fark benim gercekten empati kurabilmemde.
ben orada sadece belli temel sorunlara değinmek istemiştim. Ki aslında benim yazdığım o kadar yüzeysel ve eksik bir yazı ki . Ama gecenin bir behri ve hafif uykulu hallerdeyken sadece üşenmeden bukadarını yazabildim.

Adsız –   – (30 Temmuz 2009 11:29)  

bu arada ben bir erkek değil kadınım.Hani olurda karıştırmışsınızdır :)))

zührenin_sandalı  – (30 Temmuz 2009 11:48)  

şuan şaşkınlık içindeyim:S noluyo evli bey ne uyanıklığı:S ben sadece erkekler sexe hayır diyebilrmi diye sordum:S bu rahatszımı etti sizi:S ki ben sizin bloğunuzu sonuna kadar destekleyen biriyim:S anlamadım vallahi ne uyanıklığı:S

wincih  – (30 Temmuz 2009 12:47)  

@vera

Öncelikle tespitlerinize sonuna kadar katılıyorum, hatta şöyle bir olay anlatayım. Uzun süreli ve tek gecelik ilişkilerim oldu (eskort servisi değil!) yalnız canım ülkemizde sadece kadınlar değil erkekler de sevişmeyi 3 dakika bilardo topu gibi çarpışmaktan ibaret sayıyor zaten bu blog' u takip etmemin sebebide gerek evli abi gerek cevat abi nin bu işi böyle görmemeleri yani tamam eskortlarla ilgili bir blog olabilir ama, evli abinin "Bir eskort profili olga" diye bir yazısı var herşeyi açıklıyor bana göre. Neyse konumuza dönelim. Benim gördüğüm şu bardan kaldırdığım kadınların çoğu da "kütük" gibi yatıyordu, uzun süreli ilişkilerimde de olanlar var ( yaş 26 yapmayın daha yaşlanmadım!...) Ha şu bir gerçek en kızıştığım dönemler eskort muhabbetine girermiydim bilgim olsa en azından düşünürdüm. Bara git çılgınlar gibi iç tepin, arada düşerse ne ala düşmezse barı değiştir (ki one night iki taraflıdır kadın da "düşerse" diye bakar yanlış anlaşılmasın burada) vb... eziyet çekeceğime tek telefon yada tek mekana giderdim geçerdim giderdim. Yani onu bırakın hormonları ile hareket eden kadın bile kütük gibi yatıyor evlilik nasıl monotonlaşmasın ki? Bu bağlamda eğer monotonlaştı ise, zaten her iki tarafa da aldatma hakkı doğuyor bana sorarsanız.

@adsız

Erkeklerin de siz gibi orgazm olduğunu biliyor muydunuz? Kasım kasım kasıldıklarını? Bir sürü erkekte "orgazm" olmadan öteki dünyayı boyluyor diyebiliriz.

@kertilenkele

Kerhane kadınlarının seviştiğini zannetmiyorum, zira gidenler anlatır "o iş" esnasında gazete okuyanı da varmış. Bir de şu var bana göre kadının cinsel açıdan deneyimlisi makbuldür. Şimdi ne olacak Türkiye deki "bekaret" kavramını anladığım gün dama çıkıp anıracağım...

Adsız –   – (30 Temmuz 2009 13:03)  

@wincih
kertilenkele ve vera ikiside benim :)))))

wincih  – (30 Temmuz 2009 13:33)  

@kertilenkele ve vera :D

O zaman cevapların ikisi de size demektir.

Adsız –   – (30 Temmuz 2009 15:19)  

aldatmak aldatılmak . Tehlikeli konular bunlar. Ve hic birimiz de ne yazarsak yazalım asla gercek sucluyu bulamayacağız. cünkü doğru bile göreceli bir kavram.
dün akşam her şeyi yaptığım halde aldatılırsam tepkim ne olurdu demiştim. Eni konu düşündüm üzerinde. Tepkilerimiz bile beklentilerimizle ilgili.cünkü beklentiler tepeden inmiyor eni konu sizinle birlikde büyüyor ve gelişiyor.Aynı damak tadı gibi. İnanın abartmıyorum. hepimizin bir damak tadı vardır ama damak tadının bile gelişen ve öğrenilen bir kavram olduğunu biliyor muydunuz. ?
neyse konuyu dağıtmamalı. Bundan 5 sene önce bu soru bana sorulsa "arkama bakmadan giderim hatta gitmeden öncede ebesini de bi güzel sikerim " derdim sanırım
şimdi ise ne yapardım bilmiyorum. Cünkü bir erkeği hayatımın merkezine koymayı unuttum ben. yani bir erkek hayatımı kaplamıyor. O kadar umursamaz oldum ki, umursamaz olduğum seyin aldatmasını umursar mıyım bilemiyorum. Lütfen yanlış anlaşılmasın burda erkekler de kim miş felan demiyorum. Bu benim kendi içimde yaşadığım bir boşvermişlik.hatta daha cok dervişlik demeli. ciddiyim. Herşeyin nihayete ereceğini bilmenin rahatlığı bile diyebiliriz buna. ve bu kabullenişimin en büyük nedeni hepimiz dörtdörtlük olsak ,pozisyonlarda tavan da yapsak dahi o malum sonuçtan kaçamayabiliriz. Farzedin ki diyet desiniz. ama öyle mükemmel bir diyetki her şeyi doya doya ve son derece lezzetli olarak yiyorsunuz bi krem şanti yasakmış bu diyet de . Ama dayanamayıp bir kereliğine yada haftada bir kere yada ayda bir kere o krem şantiyi yiyorsunuz. Cünkü iç güdünüz ben bu lezzetide isitiyorum diyor :))))))))) iç güdü yüzünden nasıl suclayabilirsiniz ki karşınızdakini. Hic azarladınız mı eşinizi sen nasıl susarsın yada acıkırsın diye. cinselliği bir üçgüdüyken ,üstelik sadece bir iç güdüyken onu dine töreye tabu olan her noktaya sokan insanoğlu ne yazık ki . yoksa cinselliğin böyle bir derdinin olduğunu hiç sanmıyorum :)))))) binlerce sene geriye gidebilseydik ve hic bir dini yada gelenek görenek yada tabu olan herhangi bir kisveye sokmasaydık bu içgüdüyü inanın su an ki manzaralar cok cok daha farklı olurdu.

Pamuk Teyze  – (30 Temmuz 2009 15:36)  

ATA SOZLERI
Herkese Merhaba,

Evli adam ve Cevatin yazdiklarina fazla kizip kopuruyorsunuz ama, ne yazki ki izah etmek istedikleri cogu sey gercek. Biraz da hanimlari kizdirmak icin abartiyorlar. Inkar etmeyeyim benim hosuma gidiyor, egleniyorum acikcasi. Bir anlamda bizlere tuyo veriyorlar. Selam olsun ikisine de.

Ben evliyim, evet 30 yillik evliyim ustelik. Biz evlendigimizde amcaniz 42 yasindaydi. ben de 30. Yani ikimizinde GOZU COPLUKTE degil, iyi gider her sey diye dusunmustum.

Bildigim kadari ile(!) aci bir tecrube yasamadim. Ilk baslarda alenen bakardi baska kadinlara. Eh aliskanliktir dedim icimden.Ne de olsa bu yasa kadar bakip durdu. Sonra O da farketti yaptigini ve sadece arabanin dikiz aynasindan bakmaya basladi. :| Zamanla bu bakislar da seyreldi. Ama hala caktirmadan baktigini iyi biliyorum. Kizmiyorum acikcasi Demek ki HOROZ OLUR GOZU COPLUKTE KALIRmis.

Bir tarihte Isvicre seyehati oldu.Is icabi. Dondugunde elbiselerini bosaltirken bavuldan, ceketinin cebinden kucuk bir kagit parcasi cikti. Uzerinde Prenses Juliana ve bir telefon numarasi yaziyordu. Tamam dedim icimden, yapti yapacagini, ALISMIS KUDURMUSTAN BETERDIR. Bir kac gun aci icinde kivrandim. Bir sey de soylemedim. Ne yapacagimi dusunup durdum. Bir aksam, amcaniz Bond cantasini duzeltirken masanin uzerine bazi kagitlar birakti. O yatinca, hemen kosup yeni bir ipucu icin evraklari karistirmaya basladim. Bir de ne goreyim Bir Otel faturasi! Prenses Juliana. Yani bir nehir gemisi oteli. Dunyalar benim oldu. Neymis? ONYARGI ILE OMLET YAPILMAZMIS!.

Bekarlara gipta eder her evli insan. Bir zamanlar onlar da bekar olmalarina ragmen eksik bir seyler kaliyor demek ki iclerinde. KADINLAR Bez Bez diye, ERKEKLER Kiz Kiz Diye OLURLERMIS.

Babamin bir arkadasi vardi...hic evlenmemis yasli bir Istanbul beyefendisi idi. Onun da dilinden dusurmedigi soz ise, BEKARLAR SULTANLAR GIBI YASAR KOPEKLER GIBI OLUR, EVLILER KOPEKLER GIBI YASAR SULTANLAR GIBI OLUR.
Bir Portekiz Atasozu de duruma uygun dusuyor.EVLENMEDEN EVVEL GOZLERINIZI DORT ACIN, EVLENDIKTEN SONRA YARI YARIYA KAPATIN!

Hanimlar kiskanclik ve dirdir erkegi uzaklastirmak icin yeterli sebeplerdendir. Bir de asiri temizlik, titizlik, sinirlilik.

Bir gun isleri yetistiremedim, evi tam toplayamadim, huzursuzum. Amcaniz eve geldi....kusura bakma dedim biraz daginik ortalik. Sen bunlari bosver, Obur isleri ihmal etme yeter *!* dedi.
Evli adam ve Cevatin yazdiklarini es gecmeyin hanimlar. Dogru soze ne denir?
Hepinize Baki Selamlar,
Pamuk Teyzeniz.

zührenin_sandalı  – (30 Temmuz 2009 16:32)  

pamuk teyzecim iki gözüm tatlı dillim:) acaba sizinle tanışabilir miyim:)) inanın yazdıklarınız çok hoşuma gitti yanaklarınızdan öpesim geldi:) sizin tecrübeleriniz belki bana ışık olur hı ne dersiniz:) benimde bloğum var ama uygunsuz olduğu için sizi davet etmeye çekiniyorum:) ama bal gibi sözleriniz beni etkiledi nlur tanışalım:)nasıl yapsak bilmiyorum ki:)
bende evli beye ve cevata hak verip destekledim onları.söyledikleri öyle doğru ki.ve evli olduğum için bende kadınların hallerini yazmaya başladım onlara özenip.ama buraya giriyorum çıkıyorum herkes öyle bi savaş halinde ki bayanlar evli beye öyle ithamlarda bulunuyorlar ki çekinip yorum yazamadım doğru düzgün.ama siz ilaç gibi geldiniz:)öpüyorum sizi:)

wincih  – (30 Temmuz 2009 17:05)  

@Pamuk Teyze

Yazdıklarını sevgilim' e yolluyorum. Cemaat hakkınızı helal edin!....

Adsız –   – (30 Temmuz 2009 17:22)  

@wincih
Pamuk teyzenin verdiği rakamlara göre sadece sanal bir kahraman olma ihtimali cok yüksek. farkındasın değil mi ? :)))) uyarayım dedim

zührenin_sandalı  – (30 Temmuz 2009 17:39)  

kertilenkele nete girenler sadece çıtır ve olgun insanlar mı oluyor:) teyzemiz 60 yaşında:) benim 72 yaşındaki ninem bile nette okey oynamaya doyamıyor mesela:)

Pamuk Teyze  – (30 Temmuz 2009 18:02)  

Yeniden merhaba,

Bazilarinin umdugu gibi sanal bir kahraman degilim. Kullandigim sozcuklerden, cumle yapisindan ve anlatim eskiliginden anlamaniz gerekirdi.
Selam gonderenlere, openlere mukabele ederim.

Internet ise her susuza bir vaha gibi. Her isteyen icini dokuyor fena mi? Birakalim Cevat Bey ve evli adam hallerini anlatsinlar. Ben de sozun ortasindan daliyorum iste bazen. Zaten bu konular bin yildir tartisiliyor. Sonucu bilen var mi? Elimizdekinin kiymetini bilelim. Kavgaya mahal yok.

Sabah balkonda kahvemi icerken, yoldan gecenlere, agaclara baktim, ruzgari dinledim, gunesi hissettim. Gecmisi dusundum...BUYMUS DEDIM..iste her sey BUYMUS..
Bir dinleyelim...bizden baskalari ne anlatiyor, neler hissediyorlar ve neler yasamislar.
Eskiden bende konusmasini cok severdim. Simdiyse dinlemeyi tercih ediyorum. Cunku dinledikce daha cok ogreniyorum. Malum ogrenmenin yasi yok.

Baki Selamlar
Pamuk Teyzeniz

zührenin_sandalı  – (30 Temmuz 2009 18:07)  

:)))))))))))))))))))) pamuk teyze harbi teyze helal.
hayat keşke hep dürüst olsa.hep bunu isteriz ama olmuyor.ihanetler öyle çok ki.ve bu hayatın bi gerçeği.evli bey cevat doğruları söylüyorlar gercek olanı anlatıyorlar.
sevgilerimi sunuyorum.

evli adam  – (30 Temmuz 2009 18:19)  

Sevgili Adsız,

Lütfen en kısa zamanda bir isimle yazın, size adsız diye hitap etmek hicap verici.

Yazdıklarınıza kısa kısa cevaplar yazmaya çalışacağım, zira bugün yoğun bir gün.

Hayatımda 2 kez aşık oldum, ikisinde de tabiri caizse "köpekler gibi", ikincisiyle evliyim. Hayattan sıkılıyordum 30'uma kadar, keyfini çıkarmayı -her anlamda- geç öğrendim.

İletişim, işimin gerektirdiği meziyetlerden biri, herkes kadar becerebildiğimi zannediyorum. Yazıların çizdiği profili biliyorum, ama zannettiğiniz gibi sürekli eli s.kinde dolaşan bir adem değilim.

"Genç kızlar sevişin" fikrinizi çok tuttum, hatta bununla ilgili iki çift laf etmeli diye not düştüm kendime. "Deneyimle doruklaşan cinsellik" demişsiniz bir yerlerde, katılıyorum, tecrübeler biriktiğinde, kasılmadığında ve açık olunduğunda tadı çıkıyor bu meretin. Canınızın çektiğine vermenizi öneriyorum naçizane.

Aşık olduğun, huyunu suyunu bildiğin insanla sevişmek elbette çok keyifli. Ben bunun dışında kalan durumları da anlatıyorum sadece. Niyesini de kendi yazdıklarımda dilim döndüğünde anlatmaya çalışacağım.

Sevgiler.

wincih  – (30 Temmuz 2009 18:31)  

@kertilenkele

Annem de 60 ını devirdi çatır çatır bilgisayar kullanıyor ve halen tercümanlık yapıyor. Hatta artık telefon değil de msn de konuşuyoruz vb... Kısaca demem o ki yaşlıları küçümsemeyin. :)

Adsız –   – (30 Temmuz 2009 18:33)  

@pamuk teyze
Burada katipliğe mazhar olmaya çalışmamı yüce şahsınız nezdinde mazur görünüz.
Şimdiye kadar ki arzuhallerimde gerek buradaki zatların gerekse umumi sayfa sabi er kişilik nezaretine sunduğum arzlarımda, vatan ve millet ile yüce hilafet makamını uğradığı ve halen içinde bulunduğu acı durumlar ve buna karşı duyulan üzüntülerin ve milletin aldığı vaziyeti, bütün safhaları ile gerçek olarak anlattım

ya ya bebeeeeem şimdi ben kac yaşındayım
kertilenkele nam-d diğer vera

evli adam  – (30 Temmuz 2009 18:37)  

Vera,

Cinsellik bir içgüdü, doğru. Çocuğu olanlar bilecektir, erkeği de kızı da, daha 3-4 yaşındayken birşeyler yapmaya başlar. Kız kukusuna sürttüğünde hoşlandığını farkeder, oğlan kadınların orasını burasını karıştırır, "aç bakıcam" der, pipisini kurcalar. Veliler de utana sıkıla "ne yapalım" a çare arar psikologtan. Çocuk içinden gelen doğallıkla bunu yapar, biz de sorunmuş gibi görüp çare ararız.

Erkeğin de kadının da sorunları çok, hele ki memleketimde. Kadınların ki biraz daha fazla bastırılmış. Kısaca, öğrenilmesi ilgilenilmesi gerekir deyip geçeyim yoksa posta gibi yorum yazacağım.

cevat  – (30 Temmuz 2009 18:43)  

wincih

Potansiyel hedef kitle, 3 top bilardo oynayalım senle, seriye bağlarsam çarparım yalnız, alırım donuna kadar. Sor gözüm merak ettiğini, ben senin için buradayım.

Gidenler anlatır derken? Keranacı seni!

:)

wincih  – (30 Temmuz 2009 18:51)  

@Cevat

Şaka bir yana ben bir seriye bağlarsam sen görürsün gününü. :) Şaka bir yana lazım olursa çekinmem sorarım sen merak etmeyesin. :)

evli adam  – (30 Temmuz 2009 19:03)  

Pamuk Teyze,

Yaşınızla ilgilenmiyorum teyzecim, gönlünüz genç, onu görüyorum buradan. Biz de 30 yıllık huzurlu evlilikler görürüz inşallah. Görüp geçirmek, görüp geçirmeden öğrenilemeyecek birşey.

Beyamca "sen bunları boşver, öbür işleri ihmal etme yeter" demiş ya. Günlük kahkahamı patlattım, günün geri kalanı güzel geçecek sayesinde. Ellerinden öperim, hizmetindeyim beybabamın :)

Son yazdığınız bana
"...
Bu anda ne düşmek dalgalara
bu anda ne kavga, ne hürriyet, ne karım.
Toprak, güneş ve ben...
Bahtiyarım."
dizelerini hatırlattı. Günümün geri kalanı daha da güzel geçecek.

Siz gelin gene, hasbuhal edelim. Arayı uzatmayın.

Sevgi ve saygılarımla

Yorum Gönder

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP