Evli adam profilleri

- Evli! Ne haber?
- İyidir hocam, yoksunuz ortalarda?
- Bizim müşteriler CIS hatunlar getirmişler Evli, toplam maliyet XXX $, 3 full gün, kızların en kısası 1.75! Bir tanesi Sylvia Krystel'in sarışını.
- Süpermiş, A level servis?
- Yakın, no Greek (anal seks yok)
- Neredesiniz?
- Şirin bir sahil beldemizin açığında bir gulette!
- Yengeler?
- Tatile göndermişler!

Bu konuşma, 10 15 dakikalık bir yazışmanın özetidir. 3 tane CIS ( eski doğu bloğu ülkeleri yani) hatun, yaşları 19-20 söylenildiğine göre, üniversite öğrencileriymiş. Hatunları getirenler bilinen bir şirketin üst düzey yöneticileri. Adamları şahsen tanımam, muhtemelen 40-50 yaş arasıdırlar. Bu evli erkeklerden sadece, bu konuşmaları yaptığımız kişiyi tanıyorum, beyefendidir.

Aldatan! erkeğin öküz, eğitimsiz, aklı sikinde, iletişim kuramayan, tipsiz, hatunların da orospu olduğu varsayılır. Genel algı bu yöndedir. Sevgilisiyle buluştu diye pencereden atılan kızlardan ve atan hayvanlardan bahsetmiyorum. Ya da kötü yola! düşürülüp ona buna peşkeş çekilenlerden. Sahi siz böyle mi algılıyorsunuz?

Algınızı gözden geçirmenizi öneririm!

lotus –   – (12 Temmuz 2009 03:41)  

Çok açık ve net bir soru soracağım, eşiniz sizinle "yetinemezse" günün birinde ya da kimbilir belki de şu anda da yetinemiyordur sizinle -seks ve dahi diğer anlamlarda- onun gidip başkalarıyla seks veya sevişmek maksadıyla birlikte olması düşüncesi size ne kadar olumlu gelmekte???

"İstediğini yapar ya da o kadın olduğundan kafasına göre takılamaz." cevaplarından hangisine daha yakınsınız?

Lafı dolandırmadan tek ve dosdoğru bir cevap alabilme olanağı heyecanlandırdı beni... malum 8 yazıdır doğru düzgün bir yanıt alamadık da şu soruya, yazdıklarınızdan...

Adsız –   – (12 Temmuz 2009 04:28)  

Buna evet cevabı verirsen bizi kandırmaya çalışırsın. Bu bir önyargı değil. Evli erkeklerin %95 i oranı doğru mu değil mi, tartışmam. Ama bu da işin bokunu çıkarmaktır sayın evli bey. Eşin burayı biliyor mu bilmem. Ama o böyle bir şey yapsa, kıyametin kopacağı bir kavga olacağından eminim. Hı, insanlar cinselliğini yaşamasın mı, bunları gönlünce anlatmasın mı. Anlatsın. Bana mı düştü tasası? Hayır o zaman niye evlendin derim ben sana klişe olarak. Sen de bana evliysem öldün mü dersin. Sonra çok afedersin ama böyle evli adamlar çıkıp bekarlara namus budalalığı yapar, evlenmek istemeyenleri orospulukla suçlar, evlenecek erkeklere aldatma tekniği verir falan. Bu son laflara seni dahil edemedim yazılarla. Taktik kısmı hariç.

Ama ben nice ilişki blogu okudum. Ben itin, puştun biriyim diye de, aynı evi, yatağı, çocuğu, ıvırızıvırı paylaşıp da böyle açık açık orospularını anlatan görmedim. Cidden çok merak ediyorum. Kıvanç duyuyor musun? Rahat ediyor musun böyle bir ne siktim be diyerekten? Hadi bu ufak bir ihtimal, kendine nasıl yakıştırıyorsun anlamıyorum. Evliysen ölmedin de, e o zaman niye evlendin arkadaş?
Tek bir şey var:
Ya sen kompleksli ve toplumca doldurulmuş bir adamsın. Blog dünyasında zeki gibisin ama belli olmaz.Ya da eşinin de yaptığı şeylere göz yuman, ''paylaşımcı'' evlilik seven, modern kisvesine bürünmüş bir erkek bozması grubundansın. İtliğin hepsi var diyorsun, o zaman bu hakarete girmez. Yahu, bu kadar mı aşağılar insan kendi sevdiği bir değeri? Hiç anlamıyorum evli bey. Bizi bir aydınlatın bir zahmet.

Adsız –   – (12 Temmuz 2009 04:32)  

Ayrıca algımı gözden geçirerek yazdım bunları. Lap diye damga vurmadım.Ancak durum nedir, ne değildir bir algılamak istiyorum olayı. Yeniden bu algı meselesine girme sebebim, bütün ilişkilerini anlatıp da bir itiraz geldikten sonra ''Ayy sizin de aklınız hep bacak arasında yaa'' diye söylenen insan yanıtını almamaktır. Aklım orda olsa, bunu sormam değil mi.

zührenin_sandalı  – (12 Temmuz 2009 04:32)  

ya ben şunu anlamıyorum ya.eşleriniz yaparsa ne olur? yav kardeşim adam kendinden bahsediyor burda bu onun hayatı bize ne eşinden.eşi isterse zaten adam heran vermeye hazır kendini.demek ki ters giden bişeyler var ki adamlar aldatıyor.eminim bütün kadınlar çok öfkeli evli beye.vay efendim aldatıyo bide gelip burda yazıyo diye.ya bırakın yazsın yazsınki sizde kızmak yerine eksiklerinizi görün.bırakın adam kimliği belli değilken bütün içinde kopan fırtınaları burda paylaşssın.ya herkes seviştiğini yazıyor ondan ayrıldım bunla başladım kim bilir ne zaman sevişcez yazıyor ya.eeee onlar doğalda bu mu anormal.herkes yiyiştiğini yattığını kalktığını yazıyor.çünkü herkesin ispat etmesi kanıtlaması beynini yiyen bi konu var.burada insanlar kimliklerini belli etmeden içlerinde cevap bulamadıklarına cevap bulmak rahatlamak için yazıyorlar.kimse kimseye kızmasın kardeşim.sexte doğal aldatmakta.acıda doğal mutlulukta.evliside doğal evde kalmışıda.kimse kimseye dil uzatmasın.

Adsız –   – (12 Temmuz 2009 04:43)  

Kimsenin kimseye dil uzattığı yok zaten. Kaldı ki yoruma da açık bir blog. Ben yorum yapabildiğime göre, böyle bir şey var. Ben şimdi doğaldır değildir demiyorum. Zaten orda yazmışım, bana düşmedi tasası. Ama merak edilen şey şu. Bİr soru.

İkincisi de. Dikkatimi çeken bir şey var. Hep kadın, kadın, kadın. Kusura bakma ama o dolmasa sokacak delik bulamayacaksın. Bu adam süper donanımlı sevişiyor da, illa kadında mı kusur var yani? Nedense hep ilişkilerde bu damga olayı var. Kadında eksik vardır. Nah var kadında eksik. Her iki tarafta da vardır bu dengesizlikte pay. Ama işte, ben hemen kadına yapıştırayım eksiği.

Neyse. Umarım blog sahibi anlamıştır ve sorulara doğrudan da cevap verebilir.

Adsız –   – (12 Temmuz 2009 12:40)  

bol aids'li günler dilerim sana...

PuCCa  – (12 Temmuz 2009 15:19)  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lotus –   – (12 Temmuz 2009 15:23)  

Ben kimsenin ne yaptığıyla ilgilenmiyorum, aklıma takılan bir soru işaretini aydınlatmaktı amacım, evli bey eğer ki "rutin"inden kurtulursa cevap verir diye ummuştum, amma velakin tekrar ve tekrar aynı sorudan kaçınıldığını görüyorum, olabilir... Herkes cesur olmalı diye bir kaide göremedim zaten ben buralarda...

Bunun haricinde beni tabii ki rahatsız etmiyor yazılanlar, engellenemez pek tabi "hayaller"i paylaşmak ve kişileri ortak etmek bu hayallere. Bu kişinin "hür" iradesiyle uydurabildiği yere kadar götürülebilecek bir konu... Yani kişiye kalmış, o yüzden benim sorduğum soru "yaşanmışlık sanılan şeyler"le ilgili değildi, sadece bir aldatma düşüncesine bakış açısını yakalamaya çalışmıştım evli beyin, zira ortada aldatmanın "a"sı bile olmayabilir ve siz boşu boşuna destekliyor olabilirsiniz kadının eksikliğinden doğduğunu aldatmanın...

dur_yaklaşma!ya gelince sizin bildiğiniz erkeği baştan çıkarma yolları -blogunuzda yazdılarınız seviyesindeyse eğer- bir cosmo girl sayısında bulabileceğiniz "basitlikte". Eğer bunlarla "tam bir kadın" olduğunuzu gerçekten düşünebiliyorsanız, aynı savı desteklemememiz beni çok mutlu etti inanın ki!

evli adam  – (13 Temmuz 2009 02:15)  

@lotus

Net soru için teşekkür, merakınızı da gayet iyi anlıyorum, ben olsam ben de sorarım.

Ama bu soruya şu an, kendi adıma, istediğiniz açıklıkta bir yanıt vermeyeceğim.

Blogun adı, Evli Adam'ın halleri, yani benim hallerim. Kendi yaptığım veya ilk elden şahit olduğum, bildiğim şeyleri yazıyorum. Evli Adam çoğunlukla ben olsam da sadece ben değilim. Başka nice evli adamların halleri de var, gördüğüm, bildiğim.

Sorunuza "evet olumlu yaklaşıyorum" ya da "hayır yaklaşmıyorum" diye bir cevap vermemin benim yazacaklarıma bir etkisi yok.

Yazdıklarımdan ne çıkartıyorsunuz bilemem, ama kadın eksiktir, biz o yüzden aldatıyoruz gibi birşey çıkardıysanız, külliyen yanlış, bilesiniz. Siyah ve beyaz yok sadece, gri alan çok fazla.

Ben yazayım, siz ne çıkarmak istiyorsanız onu çıkarın.

Adsız –   – (13 Temmuz 2009 02:50)  

ne cikardigimi yazayim sen gercekten pustun tekisin ve cok da zavalli birisin. kendini "justify" yapmaya ugrasmakla da ne kadar "idiot" oldugunu dogrulamaktasin. surekli sex yapip surekli bosalabilirsin ama hic bir zaman cinsel olarak tatmin olmayacaksin. kadin vucudu kullanarak masturbasyon yapmakla gercekten sex yapmanin arasindaki farkin bile farkinda degilsin. parayla satin alinan kadinlarin uzmani gibi ahkam keserek kendini kandirmaktasin. Parayla servis satin alabilmenin gucu ile cinsel iktitari birbirine karistirmaktasin darling. bir kac saatini yada bir gecesini satin aldigin universite mezunu orospularin sana hizmet sunarken gercekte neler dusunduklerini hic merak ettin mi? Yoksa derinden derine bilinc altinda bu korkuyu mu tasiyorsun? Belkide bunun icin butun kadinlari evire cevire sikip firlatip atmak istiyorsundur. cik..cik..cik..Yani sen tam bir kadin dusmanisin gercekte sex den hoslanan ve kendini doyurmaya ugrasan biri degil.. Bir gun yaslandiginda ve seyini kaldiramadiginda gozunun icine bakarak gulumseyecegin bir kadin olmayacak yaninda.. eger bir olursa o da boynuzladigin ve salak yerine koydugun karin olacaktir.. Ikinizede kolay gelsin.. Ha bir de eger yapabilmissen cocuklarina da kolay gelsin..Cunku sen yasama, insan olmaya ve insana dair ne biliyorsan onlara onu aktariyorsun..
PS; her mevki sahibi olan gercekten beyefendi olsaydi eger dunya bir cennet olurdu. Bak kendi ulkene devleti yonetenlerde mevki sahibi ama tam okuz. insan olmanin ve onunda uzmani olmanin yolu mevki sahibi olmaktan daha uzun ve cetrefillidir. eger yerse....

evli adam  – (13 Temmuz 2009 02:55)  

@Adsız

Adını sahte de olsa yazsan da ben de kime yazdığımı bilsem.

Sizinle oturup bir rakı içsek daha iyi olurdu Adsız. Hakikaten. İçer misiniz bilmem.

Kıvanç duyuyormuyuma vereceğim cevap her daim hayırdır. Bir siktim falan diyecek kadar mal olsaydım keşke. Hayat daha kolay olurdu.

Adsız! Siz gene yazın bana, şu an mantıklı cevap veremeyecek kadar yorgunum. Lütfen adınızla birlikte.

sevgiler ve saygılar

Adsız –   – (13 Temmuz 2009 10:06)  

bu blog benim için derin bir hayal kırıklığı. tamam biliyoruz zaten de ama bu kadar mı, bu kadar mı sığ geneliniz. kendim adına değil, çok da ilgilendirmez ama insanlık adına üzüldüm. oğlum var bi de benim, adam gibi adam olsun diye canım çıkıyor. nasıl anneler büyütüyor böyle sığlıkları. namustan ahlaktan falan da bahsetmiyorum yanlış anlaşılmasın, kendisini seven bir insana bunları yapmakla kalmayıp bir de yazarak elaleme ifşa edebilecek mallıkta (kendiniz dediğinizi için diyorum, hakaret değil amacım)olması için ne gibi travmalar yaşamış olması gerekir çocuklukta.
abarttım mı. aman ne biliyim. böyle şeyleri insanın kendine yakıştıramaması lazım gibi geliyor bana. en azından yani.

lal

Talisman  – (13 Temmuz 2009 10:42)  

Bence buradaki sorun aldatmaktan öte, diğer adsız arkadaşın belirttiği gibi justify etme arzusu. Yani insan bir bok yediyse bunun arkasında durmalı, evet bok yedim demeli, "ama aslında %90 erkek bok yiyor, hem bok yiyor ama sorun bakalım niye yiyor" filan gibi zavallı çabalara girişilmemesi gerek. Mazur görülmek için, onay almak için beş takla atılması çirkin. Üzgünüm, senin vicdanını susturma ve mazur görülme derdine derman olamayacağız.

evli adam  – (13 Temmuz 2009 14:16)  

@Talisman

Justify etmeye çalışmıyorum Talisman, yediğim bokum arkasında duruyorum ki buraya yazıyorum. Çok tepki çekeceğimi bildiğim halde yazıyorum.

Ben muhasebemi çoktan yaptığım için bu kadar açık yazabiliyorum.

@Lal

Senin gibi insanların var olmasından memnunum, gerçekten. Endişeyle okuyorsun yazılanları, oğlun için korktuğundandır belki, haklısın.

Allah bağışlasın.

sinderellaaa  – (13 Temmuz 2009 15:40)  

hımmm çok tepki çekmek evet!:))okunabilmek ve ilgi görmek için zahmetsizce ortaya sürülen ahlaksız evli adam kişiliği sergilemek;iyi yöntem miş:)))yalan değil doğru!tepki çekeceğini adın gibi biliyordun öyle değil mi?reklam amacına ulaşmış haklısın ben bu açıdan düşünmemiştim!:))müşteriler böyle daha kolay gelir!:))senin evli olduğuna da pek inanasım gelmiyor neden se!:))hadi bakalım merak ettim bundan sonra anlatacağın hikayeler nasıl olacak!:))bence bilim kurgu yüklü olabilir mesela!sen yaz okuyup okumamak bize kalmış!:))

Adsız –   – (13 Temmuz 2009 17:16)  

Evli adam. ilk yazan adsız ben. Adımı yazmıyorum diye kimlik damgası yemiyeyim. Adım Selin. Aklım bu gibi bokluklara da rahat eriyor. Ama ben ilk defa bir insan türüne bu kadar şaşıyorum. Üstü kapalı cevaplar, hayali karakterler. Cevat nerde hı? Cevat bir de resmimi koyacağım diyordu da, doğru düzgün resmi yokmuş. Zaten puştun tekiymiş, doğru düzgün resmi napıcak hahaa. Neyse.
Kendi anneni aldatan bir baban vardı bence. Ona hain hain baktın ve ben büyüyünce senin gibi olmayacağım dedin. Küçük emrah pozlarında duvarlara falan vurdun. Hahah, eğlenceli. Çok film izledin diye üste çıkma, yemezler. Neyse, bu dalga kısmıydı. Ama kendini kafandaki hayali kahramana göre tanıtmak nasıl bir şey iyi bilirim. Çoğu insan başka başka olmak isteyebilir. Ama seçtiğin karakterde çok zormuş. Allahın her günü ona buna sik salla.
Onun dışında bu gerçek olsa bile, şu sorulara adam akıllı cevaplar veremeyen, böyle üstü kapalı cevaplar vermekle belki de akıllı davrandığını düşünen birisin. Seni suçlamıyorum bu yüzden. Çünkü başta ben de hmm adam akıllı, soruları güzel geçiştiriyor diyordum. Meğer karakter balata yapmış.
Sana bir şey denmiyor tabii. Yaz, çiz. Blog alemi. Ama cidden üzücü bak. Hayali karakterler, iki sokmayla seks yapan bir haller, seks değil sevişmek diyip kendini böyle bir değişik hallere bürümeler, cedvapları geçiştirmeler falan. ''Cool'' mu olduğunu sanıyorsun, nedir. Bir de evlilik yemesi güzel bir tatlı var. Blog işte. O da bir acayip. Neyse ona orda değinirim. Ama o senden daha az falso veriyor. O da gerçekçi yazıyor. Ondan örnek al. Az realizm kap. Heyecanlı olur okuması. Bir ara salih hande vardı. Onu bırakıp sana geçerim. Eğleniriz az. Karaktersiz adamın ahlleri. ASldattın diye değil. Anlamışsındır sen canım. Eşine, çocuğuna, sana sevgiler. Unutmadan cüzdanına da tabii. O olmasa ne yaparsın. Ama az gerçekçi yazmaya bak. Realizm kap.

Selin –   – (13 Temmuz 2009 17:22)  

Ayrıca pek bir marjinalliği yok oalyın. Escort yazısına baktım da. Böyle bir genel kültür takılıyorsun, yok mamalar varmış da niye şaşırmamışmışız falan demişsin önceki yorumlarda. Bunu eski Türk filmlerinden biliyoruz zaten. bence sen şaşır, biz de sana şaşıralım. Dur bakalım işin sonu nereye gidecek. Bir konular gelsin hele. Çünkü biz ne desek, lafları bir güzel çarpıtıp siz öyle zannedin, böyle algılayın diye saçmalyacaksın. Evet, saçma. Kesin bir şey söylediğin yok. Hiç eskortla işim olmadı ama az izle, gör kapıyorsun. Şimdi o zaman sen söyle diyeceksin, hepimiz bildiği bu kadar. Sadece böyle bir atmosfger değişikliğine gerek yok. Gerçi sen onu da reddedersin ama. Biz seni çözemedik mi evli bey? Nasıl bir bünyeysen hep yanlış algılıyoruz zaten. Vay be.

Yazmaya devam edersen sevinirim. Çok çok sevinirim. Eğleniyoruz şunun şurasında. Sen de tatmin olursun. Tabii bunu da ben öyle algıladım, saygı duy bana. Duy. Tabii. Umarım yazılarındaki yorumlarından daha kesin olan tavrın sürer. Hadi bakalım.

Adsız –   – (13 Temmuz 2009 18:13)  

adimi bilmene gerek yok.. hele hele de SAHTE olanina.. I don't have any intention to drink with you or fix your problem instead of you..and I don't think any women can help you with that either... onlarin kafasi seninkinden de karisik..

you are on your own.......
GOOD LUCK

evli adam  – (13 Temmuz 2009 22:36)  

@Son adsız

"onların kafasi seninkinden de karisik"

Katılmıyor değilim. Gene de içki teklifimi düşününüz, dışarıda bir yerde tanışsaydık iyi bir muhabbet edebilirdik hissi uyandı nedense. Gene gelin lütfen.

@Selin

Selin, cevap vereyim diye bir daha okudum yazını, neresini tutsam elimde kaldı, çok bölük pörçük. Karakterleri de hayali buluyorsan bu kadar germe kendini, altı üstü hikaye de geç git. Kendine yazık.

Selin –   – (14 Temmuz 2009 00:01)  

Bölük pörçük diye algın sekmeye mi uğradı yani? Orda tane tane birçok soru var. Bence bunun sizin evli erkek dilindeki diğer meali, ben bu soruları şöyle güzel kıvırayım olmalı. Sen sadece hayal kısmını ele alıp kendini aklamaya çalışmışsın. Şu klasik numara: beğenmiyorsan çarpıya bas, yok karaciğer yağ yapar bilmem ne. Evli dikkat et çok büyük falsolar bunlar. Yahu ben eşinden daha gencim. Tecrübe falan daha az noksan büyük ihtimal ama. Eğer eşin varsa, doğruysa yani, neden evlendiğin belli. Öyle daha rahat zamparalıklar yapılıuyor demek ki.

evli adam  – (14 Temmuz 2009 01:35)  

@Selin

Burada adsızlar da dahil olmak üzere herkes yorum yapabiliyor, kontrol etmiyorum. Ama eğer "dikkat et" gibilerinden tehditvari bir yorumun daha gelirse direkt sileceğim, haberin olsun.

Unknown  – (26 Temmuz 2009 02:03)  

Burada en büyük mantık hatası, "Adam, kendi hayatını yazıyor burada, eşinden size ne" diyenler tarafından yapılmış.

İyi de, Adam adı üstünde "Evli" Ve Evlilik tek bşaına yapılmıyor ve karar mercii olarak bile her naneyi birbirlerine danışmak zorundalar.

Bir de, her ne kadar eşiyle yapmasa da, ortada anlatılanlar "Mastürbasyon deneyimleri, Veya (Fiziki yapı elverdiğinde) Otonom Anal Seks deneyimleri" değil ki.

Tabi bu sorumluluk zincirinden peydah olan ve gelişiminden sorumlu tutulacak bir de çocuk var ise (Ki benzer bir blog olan 5posta'ya göre onun adı "piç kurusu" olarak geçmekte) ve ona gitmesi gereken kazanç payı da eskortlara gidiyorsa, orada durup düşünmek gerekir. Ki sonrasında o çocuk büyüdüğünde, kompleksleri iş yaşamının ötesine geçmeye başladığında sorunu biz çekiyoruz.

Servise bakıma gitmek yerine sekreterleri dayısından kaçırma arabalarla ayartan ve bu yüzden seks merakı iş performansına etki eden bir arkadaşı, mecburen iş çıkışı düzmece bir "sokak terörü" ne kurban verip, 15 gün boyunca metabolizmasının, ona buna tohum ekmek yerine, morluklarını iyileştirmesine harcamasına sebep olmuştuk.

Bunu da, kimsenin namus belası için değil, özellikle, iş saati içinde kendini düzüşe verip, işlerin eksik yapılması üzerine gelen şikayet telefonları, ve "Seninle evleneceğim" deyip bekareti cebren ve hile ile alınan bir kızın mahkeme celbinin dükkana gelmesi sonucu mecburen yaptım.

(He kadınlardaki garanticilik anlayışına bağlı düşüncesizlik ve sözkonusu kızın da bu fikire garkolması ayrı konu; Ki onun en extreme örneği, mahkemelerde kesik baş davasında görünüyor hala... Cillop gibi zilyon tane dil bilen yakışıklı zengini bulunca herşeye he demenin sonunu aylardır TV de izliyoruz.. Neyse)

Çünkü arkadaşın penisinin ucu, artık benim ekmeğime girmeye başlamış, ve "American Pie" fantezisi haline gelmeye başlamıştı. Ve artık bu rezilliğe dur deme vaktiydi.

Sonunda araştırdıgımda, arkadaşın da doğu geleneklerine mensup, biri hükümet nikahlı 3ü imamdan üfürüklü 4 anneye sahip olduğunu gördüm. Ez cümle kadını satın alabiliyordu. Cebren de olsa...

Sizin evlatlarınız da böyle olur demiyorum, ama en azından birşey yapıyorsanız, ileriki vadede biraz tadında bırakmaya özen gösterin, en azından çocuk bunları farketmesin. Ya da bütün gerçekleri paylaşın, ama o kadar extreme bir ortamda da evlilik sürdürmeyin. Hem siz yengeye bahane uydurmak zorunda kalmazsınız, hem de çocukcagızın yolu belli olur.

(Zaten birşey sürmüyorsa kurcalamanın alemi de yoktur -Ha "tamamen duygusal" şeylere binaen birşeyler oturmuşsa ona da bişey diyemeyiz [Ki o durumda zaten kadının pek de seçme şansı yoktur, katlanır] )

Sonra başımıza böyle hasta adamlar olarak peydah oluyorlar.

wincih  – (26 Temmuz 2009 13:16)  

@Acharad

İyi de adamı "morluklar" ile bezeceğinize yukarıya şikayet etseydiniz daha kolay olmazmıydı? Haydi onu geçtim, bu tip bir "yaratık" ile bu blog' un ne alakası var ki? Tamam adam yazıyor buna itirazım yok, yazdığı çok ilginç şeylerde var onaylamadığım şeylerde var ama bu blogdan çocuğunu/eşini ortada bıraktığını nereden biliyorsun ki? AYrıca hastalıklı tipler sadece zamparaların çocuklarından mı çıkıyor? Ayrıca yazdığın durum güneydoğu da her dağ köyü ve aşirette olan bir durum o yüzden de ne desek boş. Bı blog ile alakası yok bunun.

@sabahtan beri tüm postlarda Evli Adamı eleştirenler.

Burada yazılanların çoğunu yazmak gayette büzük ister, hiç bir şey yapmıyorsanız cesaretine saygı duyun. Haydi onu geçtim, size ne? Madem o kadar özgüvenlisiniz sevgilinizi/kocanızı zaten elinizde tutarsınız. Bu kadar basit. Ama korktuğunuz bir şey var ki bu kadar çıldırıyorsunuz.

Unknown  – (26 Temmuz 2009 14:19)  

@wincih, Adamın şeyinin davası bizi etkilemeye başlamıştı...

Çünkü ortadan kaybolup, kendi şeyinin davasını üstümüze bırakmaya başlamıştı, ve 5 tane müşteri kaybetmiştik, üstüne üstlük selam bile vermediğimiz birinin bekaretinin davası da üstümüze yıkılacaktı. O yüzden zor kullanmak gerekli.

Sonrasında dava ne minvale geldi bilmiyorum, Çünkü "malum" adaletle yüzleşmese, "cebri görünmez adalet" kendisinin peşini bırakmayacaktı.

Ha adam gerçekten hepsini idare edebiliyordur, katiyen hiç renk vermiyordur amenna. Ki idare edilebiliyotsa "aynı anda" 4 e kadar yolu bile var :)

Tabi o kadar realtime işleyebilecek bir adamın da süper bir otel-mama-iş networkunun olması gerek. Çünkü pek kolay işler değil bunlar. Becerebiliyorsa helal olsun;

Ama renk verince evde cıngar çıkıyor ve çocuğun annesi de bundan dayak yemeğe başlıyorsa, bir hasta daha geldi demektir.


"Select * from foreignwomen.family where peace = 1" yapıldığında "No Data" döneceğinden, "müstakbel" adamın (yani çocugun) aileye olan güveni kalmayacağından ötürü, topluma bir hasta daha katılmış olur.

Sistemci ve programcı olarak anlayabilirsin wincih :)

wincih  – (26 Temmuz 2009 15:12)  

@Acharad

Anlaşılmıştır, sen msn' e yamacıma gel bakayım bir. :D

Yorum Gönder

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP