Swingers & Ev partileri

Türkiye'de legal olarak iş yapan ne bir striptiz kulubü, ne party kulüpleri, ne de başka birşey var. Herşey yeraltı ve gizli. Gizli derken, bilen biliyor, giden de gidiyor. Fakat bu tür yerlerin bilgisini Internet'te bile zor bulursunuz. İşin içinde seks varsa iletişim genellikle aleni olmuyor, reklam yok. Network bu aşamada önemli. Çevresi olan birilerini tanıyorsanız ne ala, tanımıyorsanız biraz araştırmanız gerekir. İlginiz varsa tabii.

Ben seks konusunda kişisel takılmayı tercih ediyorum, fazla bir macera aradığım da yok zaten, "bela" bana göre değil. Ama merakın kediyi öldürdüğü durumlar da oluyor tabii.

Internet'te "evli çiftler" diye aradığınızda - yanına seks vesaire de yazın - karşınıza çıkacak linklerin, bilgilerin, komunitelerin çoğu beş para etmez, evli olup da macera arayan birkaç çift bulursunuz en fazla. Kişisel olarak iletişime geçerim, harcayacak mesaim var diyorsanız bir deneyin. Eğer hatunsanız, kısa bir araştırmayla evli veya birlikte yaşayan bir çifte çok kolay 3. olabilirsiniz. Eğer eşi olmayan bir sapsanız hiç şansınız yok. Yok eğer evliyseniz de, kare kurabilirsiniz.

"Ev partisi" düzenleyen birkaç adam var, pardon, kadın var. Pezevenk değiller, bir nevi organizatörlük yapıyorlar. Sizin bilgilerinizi alıyorlar, hatta resminizi isteyip işinizi gücünüzü soruyorlar.  Eğer bir referansla geldiyseniz, bu aşamayı zahmetsiz geçebiliyorsunuz. Yok, bir şekilde şans eseri bulduysanız kontak bilgisini, muhtardan ikametgahı ve vesikalık resimleri hazır edin. Tekinsiz olmadığınıza kanaat getirirlerse, size bir dahaki partinin yerini ve zamanını söylüyorlar. Partiye katılırsanız, kendilerine uygun bir miktar parayı toka ediyorsunuz.

Seks - tahmin edeceğiniz üzere - paralı değil. Gelenler eşit sayıda kadın ve erkekten oluşuyor. Kimin ne olduğunu bilebilecek sayıda katılmadığımdan, zaten kimse de soru sorulmasından hazzetmediğinden, katılanların profili hakkında sadece tahminimi söyleyebilirim; çoğunlukla evli veya boşanmış erkek ve kadınlardan oluşuyor. Çift olarak katılanı ben görmedim, ya da gördüysem de anlayamadım çift olduklarını. Particilerin erkeği de kadını da sağdan soldan toplanmış kıro ya da kezban modelleri değil, belli bir seviyeyi tutturmuş normal tipler. Fazla sayıda insan da yok, en fazla 10-12 kişi.

Partinin bir saat sınırı yok, akşam başlayıp sabaha kadar sürebiliyor. Normal partiden tek farkı, herkesin oraya seks için geldiğini herkesin biliyor olması, birinden hoşlandıysanız, o da sizden hoşlandıysa işlem tamamlanıyor. İlk saatler, klasik türk olduğumuzdan biraz "kasık" geçebiliyor. Organizatörler bunu da düşünmüş, mebzul miktarda içkiyle birlikte striptiz yapan bir hatun ve erkek sahne aldığında, particilere sataşmaya, mıncıklamaya başladığında ortam ısınıyor. Bir de tam emin olmamakla birlikte, kendi elemanları olduğunu sandığım  ortalığı ateşleyen "meydancıları" var.

Ben bir kez çekmeköy'de, bir kez de sapanca'da düzenlenen bir partiye katıldım. Müstakil, çok lüks olmayan ama amaca hizmet edecek uygunlukta villa tipinde evlerdi. Sapanca'daki neredeyse bir gang bang partisine dönüştü, aşırı rahat olan iki hatun erkekleri kırdı geçirdi. Ben grup seksi pek tercih etmiyorum, teke tek daha hareretli oluyor bence, olaya konsantre olabiliyorsunuz. Fakat amatör grup seksin de bir seyir zevki var. Bir kere olayın aktörlerinin amatör olması çekiciliği arttırıyor. İki erkek bir kadın -ki hatunlar bunu oldukça seviyor- veya iki kadın bir erkek bence ideal grup büyüklüğüdür. Fazlası, görsellikten ibaret.


Diğer kişilerin iletişimi partiden sonra da devam ettirip ettirmediğini bilmiyorum ama, hoşuma giden bir hatunla sonrasında da birkaç kez görüştüm. "Bela" kokusu çıkmaya başlayınca da bıraktım görüşmeyi.

Aynı kişiye ait olduğunu tahmin ettiğim bir haber okudum birkaç ay önce, kumburgaz'da polis fuhuş gerekçesiyle baskın yapmış, organizasyon sahibinin lakabı benim kontakla aynıydı. Butik otel gibi, denizi yukarıdan gören manzarası şık bir yerdi. Aynı yere bir kaç kez ben de takılmıştım. Yanlış zamanda yanlış yerde olmamak lazım.

Fazla macera peşinde koşmadığımdan, adı çok bilinen ya da bilenin bildiğini düşündüğüm yerlere pek girip çıkmamaya çalışıyorum. Bekarsanız ya da boşanmışsanız sorun pek yok, ama amatörlerle uğraşırken - her ne kadar konu çekici olsa da- risk vardır.

Bence çok belanızı aramayın.

Talisman  – (11 Ocak 2010 15:10)  

Sadece eskortlar değil bu işlere de bulaştın demek.
Ne aç adamsın yaa. Ne zaman doycaksın sen?

evli adam  – (11 Ocak 2010 15:14)  

bunları bırakalı epey oluyor talisman, pek tekin gelmediler bana. merak kediyi öldürüyor, eksik kalmayalım diye denediydik.

sen mastırı bıraktığında ben de bu işleri bırakıcam. söz.

Talisman  – (11 Ocak 2010 15:36)  

Kavram karmaşası olmuş sende. Mastırla, yaptıklarını aynı görüyorsan zaten diyecek bişey yok.

evli adam  – (11 Ocak 2010 15:41)  

"ne zaman doycaksın sen"e cevap niyetine söyledim.

Talisman  – (11 Ocak 2010 16:12)  

Seks yapıp yapıp doy(a)mamak patalojik bir durum.
Mastır yapmak değil.
Yani seks açlığı ayıp demiyorum, ne yaparsan yap bu açlığı geçirememek yazık bir durum.

evli adam  – (11 Ocak 2010 16:40)  

duyan da her gün yaptığımı zannedecek. o kadar vaktim olsa bu aralar, ayaklarımı uzatıp dinlenmeyi düşünürdüm sadece.

zaten seks yapıp yapıp doyamamak gibi bir durumum da yok, yapıyorum, doyuyorum. seksi severim tamam da, makine de değilim sonuçta.

H  – (11 Ocak 2010 22:06)  

Bu aralar trend oldu swinger herhal ki eva da yazmış. Ben de merak etmiyor değilim ama o cesareti toplayıncaya dek yapamayacak kadar yaşlanmış olurum.

ROSE  – (11 Ocak 2010 22:42)  

Gurup yapanların özelikle evli olanların genelindeki mantık ^^zaten başkaları ile birlikte olmak istiyoruz.Başka ten bambaşka zevkler...Habersiz yapmaktansa bunu birlikte dürüstçe yapmayı tercih ediyoruz ^^ dur...Bu mantık uyar yada uymaz herkese...Göreceli.Ama gurup olayına alışan bir daha kolay kolay normal sexden asla zevk alamıyor .Hep daha hep dahası derdinde oluyorlar .Sonra iş hayal bile edemeyeceğiniz noktalara gidiyor ...

Bu işi çok üst seviyede yapan insanlar yani belli bir kariyer ve mevki sahibi olan kişiler ( ki bu kişileri bir bilseniz Türkiye de kıyamet kopar !)artık yurt dışına çıkıyorlar.Ve bunu organize eden bir kadın var .Yurt dışında yaşayan bir türk bayan.Yeterki nerede ne istediğinizi söyleyin ...Gerisi ona kalıyor .

Ve Kuşadası'ında özel bir yer var .Villalardan oluşan çok özel bir yer.Herkes giremiyor .Bir çok paket var istediğinizi seçiyorsunuz .İsterseniz 2 kadın isterseniz 4 kadın...2 gece 3 gece vb bir çok seçenek...ve seçtiğiniz bayanlarla seçtiğiniz pakete bağlı olarak muhteşem geceler yaşamak size kalıyor artık.Villada size özel garson ve sınırsız içecek ve yiyecekler... Gerisi size kalıyor ve hayallerinize ...Bana gelen bir mailde gördüm bayanlar çok hoş ve tam keyif zevk ortamı yaratılmış...ama girmek oraya pek kolay değil.Gurup olayını bela olarak görenlerin tercih ettiği yöntemlerden biri ...

ROSE

Mr. No  – (11 Ocak 2010 23:43)  

vay Evli, ne adammışsın sen ya. her numara varmış valla. şu fani dünyada seninle takılmak lazımmış. yoksa cevat'la mı takılsak biz?

Akasya  – (12 Ocak 2010 01:24)  

millet neler yapıyor yahu =))

unsigned char  – (12 Ocak 2010 18:47)  

karamsar bir tablo çizmişsiniz genelde. ki bu kültür bu kadarını kaldırır zaten, normaldir.

evli adam  – (12 Ocak 2010 20:59)  

H
merak ettiği herşeyi bir kez denemeli bence insan. yaşlanmayı beklemeyin. siz evli misiniz?

evli adam  – (12 Ocak 2010 21:09)  

Rose,
grup seksi yapan normalinden zevk almaz iddialı bana göre. bilmiyorum ben teke tek seksi daha cazip ve keyifli buluyorum. karşındaki partneri tanıdıkça işin keyfi daha çok çıkıyor. grup pek öyle değil benim için.

türkiye de olanaklar sınırlı. striptiz için amerikaya giden adam tanıyorum. fransaya sırf amatör çiftlerle birlikte olmaya gidiyorlar. vakti ve parası olan yapıyor.

evli adam  – (12 Ocak 2010 21:11)  

mr no
hoşgeldin. sen kafaya koyduysan kimseye ihtiyacın yok. istiyorsan da bir danış cevata. sen bilirsin.

evli adam  – (12 Ocak 2010 21:13)  

akasya,

ya ya...elini çabuk tut kız. şu ilki biran önce yapıver gitsin.

evli adam  – (12 Ocak 2010 21:15)  

unsigned char

türkiye de güya yasak bu işler ama yapacak olan yapıyor. serbest olsa çok daha güzel olur, dalavereci üçkağıtçı adamlardan/kadınlardan kurtulurdu millet.

Adsız –   – (12 Ocak 2010 22:22)  

Hollanda'da "Fata Morgana" adında Amsterdam'a 45 dakika uzaklıkta swinger party mekanı var. Şehirden çıkıyorsunuz, karanlık dehlizlerden geçerek bu villa tipi eve ulaşıyorsunuz. Girişte kıyafet değiştirmek isteyen kabinlere yöneliyor diğerleri içeri geçiyor...

Aynı tip bir kaç yerde lezbiyenlere ücret almıyor. Genel fiyat 100€ ile 150€ arasında.

H  – (12 Ocak 2010 23:33)  

Evli
Çok mu merak ettin?

evli adam  – (13 Ocak 2010 00:02)  

H,

benim hiç kimseye kişisel olarak bir merakım yok, fazla meraklı bir insan değilim o anlamda. ama durumlara meraklıyım, eğer evliyseniz yazacağınız yorumlara başka anlamlar da katarak okuyabilirim diye sordum.

söylemek gibi bir mecburiyetiniz, bilmem söylemeye gerek var mı, yok elbette.

John Katmandu  – (13 Ocak 2010 11:59)  

Sevgili blog cemaati,

Bir organizatorden duyduğum swinger deneyimini paylasmak istiyorum.
Bir gün sapanca taraflarında bir parti düzenliyor partide türk çiftler çoğunlukta neyse olay başlıyor..
Daha sonra bir kavga kıyamet kopuyor, kavganın sebebi ; "ulan sen benim karimi daha cok .iktin"
:)))

Selamlar,
catharsis

sarya  – (13 Ocak 2010 12:55)  

evli adam, merak ettiği her şeyi denemeli insan. bencede budur. :)

5 Posta  – (13 Ocak 2010 12:55)  

Yorumları hızlı okudum ama bazı okurlarda hafif bir kavram kargaşası var gibime geldi.

Grup seks, swinger (eş değiştirme), threesome (üçlü) veya dörtlü/foursome gibi şeyler birbirinden sırf insan sayısı olarak değil, konsept olarak da ayrılıyor.

Swinger olayı mesela çok dikkatli düşünüp, taşınma gerektiren bir olay. Ciddi swinger klüpleri ve bu konuya değinen internet kaynaklarının sık sık altını çizdiği şey, bu işe girerken sonuçlarını iyi tartmanız gerektiği. Heyecanlanıp olaya girmek var, sonra karını/kocanı/sevgilini eline, ağzına alırken ya da senden 10 yaş genç bir hatunun boğazına aletini basarken görmek ilişkiyi zedeleyebilir sonrasında.

Bir de bu swinger klüplerinin vazgeçilmez müşteri profili genelde posası çıkmış çiftler oluyor gibime geliyor. Zira Eva'da benzer bir tespitte bulunmuş.

3 ten fazla kişinin olduğu ortamı ben grup seks diye isimlendiririm. Ama kişiye göre değişir, ona da birşey demem.

Grup seks tensel hazdan öte belirtildiği gibi görsel ve dolayısıyla psikolojiye de etki eden bir olay. İnsanın grup içinde hayvanlaştığı ve bu hayvanlaşmanın adrenalin ile birlikte verdiği geçici bir sarhoşluk. Nefis bir duygu.

Talisman'ın bu arada blogroll ümdeki takma adı 'softcore seven hatun''. Selam beybi..

evli adam  – (13 Ocak 2010 13:26)  

fenasi,
ilk yorumunun üstünden epey bir zaman geçti. hoşgeldin diyeyim bir daha, ayağın alışsın yorumlara da :)

bu ev partilerinde eşiyle/sevgilisiyle geleni görmedim. evli çiftlerin komuniteleri var diyorlar ama ne menemdir çok bilgim yok. kişisel iletişim üstünden yürüyor sanki. bana uymaz, yapana diyecek bir şey yok ama dikkatli olmak lazım. ilişkiyi bozmaması mümkün değil bana göre.

talismanı sen epey bir işlemişsin, yakaladığımda ben de işliyorum, benim referans ziyaretçim kendisi. potansiyel var ama kesinlikle. az kasık, o da geçecek zamanla.

Talisman  – (13 Ocak 2010 14:44)  

Fenasi,
Selam, hon.
Evli Adam,
Hadi len!

sarya  – (13 Ocak 2010 21:58)  

Hoşbuldum evli, kapıda içerik size uygun olmayabilir diye kıllık yaptılar. 'anlıyorum, rahatsız olursam çıkarım hoşuma giderse kalırım dedim.' e 'izle' butonu nerde kuzum.

Akasya  – (13 Ocak 2010 23:35)  

evli,

uygun zemin, zaman, kişi üçgeninde çıkmazdayım. yoksa ohooo =)

evli adam  – (14 Ocak 2010 00:20)  

sarya,

hakikaten kaldırsam mı acaba diye düşündüm şimdi. pek gerek yok gibi sanki.

izle butonu yok rss versek olma mı kuzum?

bir de "kuziciğim" lafı vardı bak aklıma geldi şimdi.

evli adam  – (14 Ocak 2010 00:26)  

akasya,

ideal şartları arama, adam tamamsa samanlıkta da olsa olur yahu ne olacak? hadi bak elini çabuk tut. zevkli bu işler, daha fazla gecikme.

aglea  – (14 Ocak 2010 02:32)  

evli beyciğim, yine neler de anlatmışsınız böyle. kiki.

sarya  – (14 Ocak 2010 21:28)  

rss sizi izlemem için yeterliyse olur tabi kuzum niye olmasın. rss nedir, ne işe yarar öğrenir öğrenmez burdayım.
kal sğlıcakla.

H  – (14 Ocak 2010 23:42)  

Evliyim.İnsanlara, olaylara, durumlara meraklıyım. Yorumlarıma hangi anlamaları katacağını da merak ediyorum.

evli adam  – (15 Ocak 2010 00:23)  

sarya,

rss, bloga uğramana gerek kalmadan kullandığın "rss okuyucuyla" yazıları görmeni sağlar. "üye ol" kısmından kayıtlara tıkla. devam et kuzum.

evli adam  – (15 Ocak 2010 00:34)  

H,

çok merak edilecek bir durum yok, aynı konuda bekar ve evli hatunların ne söylediklerine bakıyorum kendimce, ilginç farklılıklar oluyor bazen.

Adsız –   – (15 Ocak 2010 14:01)  

Evli,
İddia'ya girseymişiz ben kaybediyormuşum. İstanbul'un yolları taştan olacaktı...

evli adam  – (15 Ocak 2010 16:17)  

say ki kaybettin. bekleriz efendim.

Mr. No  – (15 Ocak 2010 20:25)  

"aynı konuda bekar ve evli hatunların ne söylediklerine bakıyorum kendimce, ilginç farklılıklar oluyor bazen."

mesela bu konuda, swing/grup seks v.s., hakkında evli kadınlar ne diyor bekarlar ne diyor. Burada kimin evli kimin bekar olduğunu bilmiyoruz haliyle. Senin tespitlerini merak ettim Evli, paylaşsana... Hatta genel olarak seks konusunda evli kadın/bekar kadın arasında uçurum var mı? bak ciddi bi yazı konusu bile olabilir!

evli adam  – (16 Ocak 2010 02:00)  

mr no,

bir kısım okuyucu nedense yorum yazmak yerine mail atmayı tercih ediyor. keşke buraya yazsalar, söylüyorum, dinlemiyorlar.

tespitlere gelince, yeri gelince yazıyorum.

ama yorum farklılıklarıyla ilgili şöyle birşey söyleyebilirim; bloga ilk başladığımda bana en fazla yüklenenlerin neredeyse tamamı bekar hatunlardı, evliler pek fazla birşey demedi, birşey demek yerine okumayı tercih etti.

larry  – (21 Ocak 2010 15:55)  

Üstad,
Haklısın, Sapanca'yı , İstanbul'a yakın, haftasonu tatili için ideal bir mekandan ibaret zannetmek büyük bir yanılgı. Tahmin ediyorum elebaşısının kim olduğunu

evli adam  – (21 Ocak 2010 18:06)  

hoşgeldin larry,

ideal yer aslında öyle deme :) şu richmond'ı görmüşsündür belki, hatunu kapan geliyor, kapan geliyor. yanındaki güral mıydı neydi o da öyle.

bir ara fikir teatisinde bulunalım hocam

Adsız –   – (24 Ocak 2010 17:07)  

hoş şeyler,güzel şeyler bunlar.önyargılı olmamak lazım hem.herkesin sexi kendine.kim yapıyo,ne yapıyo,nerde yapıyo diye dedektifçilik oynamak da paparazzi kültürünü içine çekmiş toplum insanına yakışır bi olay,ha bu merak olaya dahil olma isteğinden kaynaklanıyosa;onu da "tü kaka ama ben de isterim" modunda yapmayınız reca ederim.have a nice sex:)

evli adam  – (24 Ocak 2010 19:08)  

adsız yorumlara açtım blogu tekrar ama bunun sebebi başkaydı. kendi sitesi olup adıyla yorum bırakmak isteyen arkadaşlar içindi.

adsız yorum yazmamanızı rica ediyorum. kime hitap ettiğimi bilmeden cevap yazmamaya niyetliyim.

teşekkür.

izlenim –   – (19 Şubat 2010 22:59)  

Insanin hayal gucuyle yarattiklarini doldurmasi yasadiklari gercekleri anlatmasindan cok daha kolay olmustur.

evli adam  – (20 Şubat 2010 01:37)  

doğru bir söz söylemişsiniz. katılırım. hem öyle olmasa bu kadar edebiyat, şair, yazar, külliyat çıkmazdı. kötü olurdu yahu. hayal gücü yüksek ve onu iyi anlatanlara hayranım şahsen.

blogda anlattıklarıma ilişkin bir hayal gücünü kastettiyseniz, pek değil. hafif mizansen durumlar var, sonuçta biraz da yazı yazma keyfimi karşılamak için buradayım. gene de diğer yazılara da bir göz atın. fikriniz değişir belki.

Adsız –   – (23 Ağustos 2010 20:04)  

guzel bi yazı ama net degil bizi tanımanızı ve blogumuzu incelemnizi tavsiye ederiz

http://eskortcift.blogspot.com

evli adam  – (23 Ağustos 2010 23:53)  

arada şöyle bir fark var; siz bu işi para kazanmak için de yapıyorsunuz. sadece zevk için değil. para girmeseydi işin içine size sorularım olabilirdi.

Unknown  – (11 Mayıs 2011 17:43)  

Merhaba evli adam, aynı Avrupadaki gibi partilerden bahsediyorsun, Fransa, İsvicrede bir kaç partiye katılmıştım aynen bahsettiğin gibiydiler...peki tr deki bu tip organizasyonları nereden öğrenebilirim. Teşekkrüler saygılar (cevabını:efesdark34@gmail.com adresine atar mısın) TŞK

Unknown  – (11 Ocak 2014 21:13)  

bence butip işler toplumun etik kurallarını dinamitlemekten başka birsey değil.Bazı hayvan türleri bile ömrünü tekeşle bitirirken bu kişilere sorulsa insanız derler ama ne yazıkki bunu ispatlamak okadarda kolay olmayacak.Çünkü yaratan insanı güzel şekilde ve manevi hallerle yaratmıştır.Ben buişi yapanların yapmak isteyenlerin tekrar tekrar sonlarını düşünüp öyle bu vazgeçmeliler.Dünyanın da bir sonu var daha sonra hesap var sonuca göre ebedi güzel veya kötü bir hayat var.

Unknown  – (14 Şubat 2015 19:13)  

vaybe hayatta neler oluyor biz takılacak bir bayan bulamazken siz malı götürün ben bekar biriyim hayatımda hiç bir çift ile beraber olmadım ama olmak isterim genelde karşımıza çıkan bayanda ya escort çıkar yada bir birleşmeden sonra oda para ister nerde bizde o şans ama elimde imkan olsaydı çıkardım yurt dışına içimde olan herşeyi yaşamak isterdim türkiyede bu tür şeyler olmuyor ya şikayet oluyor ya baskın oluyor yada yukarda arkadaşın yazdıgı gibi kavga çıkıyor ah ulan ah

Yorum Gönder

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP