Orgazm: "Geldin mi?"

Evet geldim...
Yok az kaldı... Devam et...
Gelmek de nedir? Bana sorarsanız ecnebinin koyduğu lafı biz devşirmişiz. Film ya da dizilerde hiç dikkat etmediğim "i am comming" lafı ilk kez karşıma üç sene önce çıktı. İlk duyduğumda "Aaa demek ki sadece biz Türkler kullanmıyoruz bu kelimeyi seks sırasında" gibi bir düşünceye hasıl olunca da sevişme modumun kaçtığını hatırlıyorum. Zaten kaçıp kaçmamasının da pek bir önemi yoktu, karşımdaki bir dakikaya kalmaz geleceğini bildirmişti... Laf ağızdan bir kez çıkar hesabı da dediğini yapmıştı.
Erkekler boşalmadan önce neden "geliyorum" der? (Hepiniz değil tamam, cengaver olup sinire kesmeyin hemen) Bence:
1- i am comming, prepare yourself: Geleceksen elini çabuk tut; yok gelmeyeceksen beni kasma.
2- i am comminggg. Inside or out?: Geliyorum... içeri gelsem sorun olur mu? (İyi de zaten kondom icat olmuş, doğum kontrol hapları var... İçerisi dışarısı, gerisi berisi, fark eder mi?)
3- i am comming, just for you to know: Hani ben edeyim de lafımı, sonra yok efendim niye geldin...niye sormadın diye çıkma. (Çok korkutuyoruz erkekleri, yazıktır günahtır. Niye çıkışayım? Bir dahaki sefere daha geç gelirsin olur biter, anlaşırız.)
Konu nereden nereye "geldi"... Dur biraz daha "gelsin"...
Gerçekten niye "geliyorum" dersiniz? Soru cümlesi dahi değil... Hadi, "geleyim mi" diye sorsanız daha devam edebileceğinizi anlarım. Bence kısaca denilen şu: Beğen ya da beğenme sonuç ortada... Bir iki saniye, bilemedin bir on saniyeye de o sonuçla karşılaşacaksın.
Ana konuya doğru "geleyim" mi?
İş biter, karşıdaki adamın yüzünde bir gülümseme oluşur. Rahatlamıştır... Kasıklarındaki ağrı, baskı, her ne ise dinmiştir... Sıra yeni bir şey söylemeye gelir:
"Geldin mi?"
Ne gariptir ki seksin bitimine beş dakika kala ile bitmesinden beş dakika sonra adamın aklı hala "gelmek" sözcüğündedir. Bu sefer sizi merak etmiştir. Oysa ki "geldin mi?" sorusuna cevap vermek bütün kadınlar için kolay değildir. Erkeğin sorduğu bu soru, kadın vajinal orgazm olmuyorsa daha da anlamsızlaşır. Sizin hareketinizden ya da istemsiz kasılmanızdan bir şeyler çıkartabilirler, yine de merak ederek sorarlar: "Diyar geldin mi?"
Küfür etmeyi sevmem. Yakıştırmam da kendime... Hoşuma da gitmez. Efendim izninizle:
"Gelmedim a.q."
Maalesef yurdum erkeği de yurdumdan olmayan erkek de gelip gelmediğimize takılmıştır. Bu konuda farklı tip bir kaç erkekle tanıştım aslında. Bir tanesine orgazm olsam da uzun süre olmadım dedim. En son sevişmemizde aynı soru ile yine karşıma çıktı.
-Diyar, geldin mi?
-Evet.
-Gerçekten mi?
-Evvvet...
-Sevindim. Sen orgazm olmadığın için kendimi yetersiz hissediyordum.
- .... (Biz acımasız olabiliyoruz. Ya da şöyle söyleyeyim "ben acımasız olabiliyorum". Adama orgazm olduğum halde söylemezsem yetersiz hisseder kendini.)
Yine de, geldin mi sorusu artık kabusum haline gelmeye başladığı bir sırada başka bir erkekten de aynı lafı duyunca artık isyan bayraklarını çektim. Seks bitmiş, uzun sürmüş... Gereksiz konuşmalara girilmemiş... Erkek insanı üç beş kere "bebeğim çok güzelsin... diyar canımsın" gibi laflar etmiş. Ama saçma laflarla seksin doğasını bölmemiş. Her şey bitmiş içeri salona geçmişim. Bir sigara yakıp güzel bir şarkı açmışım:
-Bir şey soracağım sana ama doğruyu söyleyeceksin?
+ Peki. (Bu sırada içimden iki soru geçti. Eğer bunları sorarsa nasıl cevap vereceğim dedim kendi kendime. Yalan söylemeyi beceremeyen bir insanım, en fazla kıvırabiliyorum.)
-Sen orgazm oldun mu? (İçimden: Yürü be sonunda geldin mi demedi birisi de dedim..)
+Nasıl yani? Niye sordun ki? (Ne kadar kötüyüm. Zaten adam ıkınmış sorarken; ben ise cevap vermek yerine üsteliyorum. Biz kadınlara laf kalabalığı sever misin diyin, ohoo bayılırız.)
- Dün orgazm oldun, fark ettim ama bugün fark etmedim. Dinamiğini anlamak istiyorum...
Erkeğin işi de zor... Sonuçta onlar gibi anlık boşalma yaşamıyoruz. Doğal olarak da adam orgazm olup olmadığımızı ya da kaç kere olduğumuzu anlamıyor. Bir arkadaşıma sordum geçenlerde, sen orgazm olduğunda vücut tepkin ne oluyor diye: Kızın verdiği cevap hiçbir şekilde genelleştirilebilecek bir şey değildi:
"I feel kind of numbness starting from my left leg; and then it goes all over my body 'till my stomach. But only my left side."
Her kadında farklı bir his mi oluşuyor gerçekten? Kimi kasılırken, kimi titrer mi? Hiç belli etmeyeni var mıdır?
Peki, bir önceki gün "gelmiş" miydim?
Affınıza ikinci kez sığınarak:
"Gelmedim a.q."
Yazının sonuna "geldim"(!)

catharsis –   – (5 Şubat 2010 16:51)  

ilk yorum benden olsun.

eğer bir kadına orgazm oldunmu diye sorarsan bil ki olmamıştır, eğer olsaydı kesin hissederdin ve sormazdın aksi türlü yalan söylüyordur.:))

ikinci not sevgili diyar ; biz kücükken porno seyrederdik orada ki ana replikti ih kamingg:))
oradan geliyor olabilir.

Talisman  – (5 Şubat 2010 17:07)  

Ben erkeklerin kadınları orgazma ulaştırma yükümlülüklerinin olmadığını düşünüyorum.
Yani bu tabii öküzce iki dakka sevişsinler, erken boşalsınlar sorun değil demek değil. Sadece normal, insan gibi sevişiyorsa bir erkek ve kadın yine de orgazm olmuyorsa bu erkeğin suçu değildir. Kadının da değildir. It just does not happen sometimes. Kadın orgazmı basit birşey değil, formülize edilebilecek birşey hiç değil. Ama belki de denge için kadına her yerinden zevk alabilme yetisi de verilmiş. Yani heriflerin iki örojen bölgesi varsa bizde 22 var. Orgazmı hedef haline getirmemek gerek o yüzden. Orgazm olmasan da gayet keyifli bir iş.
Erkekler de bunu hedef haline getirmemeli. "Orgazm olacaksın dediiim" şeklinde inat da etmemeli.
Relax.
Bir de "Geliyorum" lafı biraz tahrik edici bence, çok olumsuz bakmıyorum.

aayla  – (5 Şubat 2010 17:59)  

kendimden başka kimse şöyle şahane bir orgazm yaşatamadı bana. kasmamda halbuki ama olmadı. birde üstüne sorarlar orgazm oldun mu? hayır dedim şimdiki sevgilime, ama bacakların titriyordu dedi. ucuna kadar geldik boşaldın sen dedim. söyleseydin beklerdim diyor. bende yedim. adam iliklerine kadar boşalmış, boyut değiştirmiş, beni bekleyecek. yok böyle bir adam.
bende sinirlendim bak şimdi.:)

Adsız –   – (5 Şubat 2010 18:22)  

Sevgili Catharsis,
Teşekkür ederim ilk yorum için. Bence tecrübeli ya da genç evli olmak gerekiyor anlamak için :)

Siz sanırım Alman pornosu izliyordunuz, ich(ih) dediğinize göre :))

Adsız –   – (5 Şubat 2010 18:30)  

Talisman,
Uzun zaman olmuştu sizi görmeyeli, sevindim. Geliyorum lafı tahrik edici demek? Hmmm...

Düşündüm de benim için ise "içine boşalmak istiyorum" denmesi tahrik edicidir aslında. Ama soru şeklinde olmamalı.. Yazıda dediğim gibi içeri mi boşalayım dışarı mı? şeklindeki bir soru o anda düşünmeme yol açtığı için modum gidiyor.

Adsız –   – (5 Şubat 2010 19:18)  

aayla,
El elden üstündür diyeceğim ama çekindim de birden..
Hoşgeldin,

aayla  – (5 Şubat 2010 21:18)  

bana birşey söylerken çekinmene gerek yok Diyar cım. yazılarını okudum. şahanee.
el elden üstündür olayına gelince benim elim hepsinden üstün valla. :)))

hoşbuldum.

S€n@  – (6 Şubat 2010 00:13)  

Diyar, yazılarına giderek daha çok ısınıyorum ve ilgiyle okuyorum,sanırım erken yorum yapmışım...
geldin mi? sorusu yanında birde bittiğinde; ne düşünüyorsun?? sorusu da pek popülerdir ve karikatürlere sıkça malzeme olmuştur ordan biliyorum;kişisel tecrübe değil yani:)

EDA  – (6 Şubat 2010 01:23)  

Herkesin diline pelesenk olmuş aşkım sözcüğünden nefret ederim,kullanmam da,bu geliyorum da öyle bence...ruhsuz bi bildirim gibi sanki.EDA

Adsız –   – (6 Şubat 2010 02:08)  

aayla,
teşekkür ederim.
Elinize kurban :)

Adsız –   – (6 Şubat 2010 02:10)  

Sen@,
Demek okumaya başladınız beni, mutlu oldum... Ne düşünüyorsun sorusuyla henüz karşılaşmadım, umarım da karşılaşmam... O soruya vereceğim cevap "gelmedim a.q" değil de ebenin... olur sanırım :))

Ayy çok içtim bu gece... İçince biraz daha küfürlü düşünmeye başlıyorum, ne yalan söyleyeyim.

Adsız –   – (6 Şubat 2010 02:12)  

poisonivy_2301,
Ruhsuz bir bildirim :)) Sevdim... Geribildirim dahi değil.
Hoşgeldiniz,

H  – (6 Şubat 2010 02:46)  

Geldim, geldin mi, geliyorum... hiç düşünmemiştim bu konuda. Benim için tahrik edici değil.Erkeklerin söylemesine gerek yok zaten bi zahmet haber veriyorlar öncesinde, kadınların orgazmı ise anlaşılması zor birşey cidden. Adamın bunu anlayabilmesi için kadınla düzenli ve çok sayıda ilişkiye girmesi lazım ki kadının tepkilerini öğrenebilsin. Gerçi öğrense ne olur öğrenmese ne olur. Bilecek de boncuk mu takacak yani. Kadın isterse ve bunun için çaba sarfederse orgazm olur. Yani doğrudan erkekle alakası yok ki bu durumun. Herkesin orgazmı kendi sorumluluğu bence. Tabii ki adamlar için çok daha kolay bu yüzden bizimkinden kendilerine pay çıkarıp pipiyle doğrudan bağlantılı egolarını beslemeye meraklılar işte.
Not: Özellikle pipi dedim :)))
Ben de içiyorum konuyu toparlayabildim sonunda galiba.

darlangac  – (6 Şubat 2010 11:34)  

kızgın tavaya tereyağını atarsın, kayar gider tavanın ortasına doğru, erimeye başlar, eridikçe kızar,sıvılaşır, sonra cızırdamaya başlar. İşte tam o anda dolaptan yeni çıkmış buz gibi yumurtayı kırarsın üstüne! Feci sesler yükselir mutfaktan, giderek azalır, azalır, ocağın altını kapatırsın. İşlem tamamdır.

:)

Adsız –   – (6 Şubat 2010 15:48)  

H,
Afiyetler olsun efendim...Neden pipi demeyi tercih ettiğini sorabilir miyim? (merak uyandırdı da)

Adsız –   – (6 Şubat 2010 15:49)  

Darlangaç,
Hoş"geldiniz",

Akasya  – (6 Şubat 2010 16:25)  

bana söylenince ne hissedeceğimi bilmiyorum ama; hakikaten ' geliyorum' ne yahu? 'boşalmak' daha iyi sanki..

Adsız –   – (7 Şubat 2010 22:22)  

Akasya,
Benim sürekli karşıma çıkıyor olması çok şanssız olmamdan kaynaklanıyor sanırım. Muhtemelen bütün garip adamları ben buluyorum :)

Adsız –   – (7 Şubat 2010 22:24)  

Dikkat ettim de catharsis dışında hiçbir erkek okuyucu yorum yapma gereği duymadı. Oysa ki o kadar soru sormuştum kendilerine bu yazıda... Azıcık aydınlanma yaşayabilirdim geldim ve geleyim mi konusunda :)

aayla  – (7 Şubat 2010 23:26)  

o muhteşem "geldin mi?" sorusu az önce bana "geç mi gelirsin?" şeklinde sorulmuş bulunmakta. :))
telefonda konuşuyorduk ve konu açıldı nasıl olduysa. sinir oldun bende. gelmiyorum şekerim ben, gelmiyorummmm dedim. adamda anlamadı ne olduğunu :)

Travis and Tyler Durden  – (7 Şubat 2010 23:55)  

Sevgili Dİyar geldin mi? Hoşgeldin : )))

Adsız –   – (7 Şubat 2010 23:57)  

Aayla,
Gece gece güldürdün ya beni, bir de tam 10 dakika iş arası vermiştim kendime :)
Sorsaydın gelmek derken neyi kastediyorsun kuzum diye?

Geç mi gelirsin? Yok iki saniyede biter benim pilim de diyebilirdin.. Sanki bir mekanizma var içimizde de her koşulda 10 dakikaya ayarlı :)

Adsız –   – (7 Şubat 2010 23:57)  

Travis and Tyler Durden,
Sen de hoş"geldin".. Elin dolu "gelseydin" :)

Travis and Tyler Durden  – (8 Şubat 2010 00:00)  

Sevgili Dİyar,

Elim dolu olsa buraya niye geleyim? Ben gelince gelirim, kimseye de sormam sen geldin mi o gitti mi diye. Bana ne yahu?

Ama gelmiş olmaktan her daim olduğu gibi mutluyum ehehhe

Adsız –   – (8 Şubat 2010 00:10)  

Travis,

Lütfen sorun bir dahaki sefere geldin mi diye... Kendimi çok yalnız hissettim bu konuda :))

(Böylece blogu okuyan erkeklerle lobi yaparak, Diyar diğer kadınların da başını yakmaya çalışmıştı.)

aayla  – (8 Şubat 2010 00:25)  

adamla hiç sevişesim yok, sadece şu geldin mi sorusunu soracağından emin olduğum ve bende hayır şekerim getiremedin demek için yatabilirim bu adamla.
geldin mi diye sormayan ve yatmadan önce atıp tutmayan erkek istiyoruz :))

Adsız –   – (8 Şubat 2010 00:33)  

Aayla,
senin yeni sevgilin yok muydu? Öyle demiştin sanki bir yorumda, yanlış mı hatırladım... Araya çeşni mi katıyorsun yoksa adamın k.çına tekmeyi mi bastın?
Cevap vermek zorunda değilsin tabii, merak ettim sadece...
Yedekte kalsın bence bu adam...

aayla  – (8 Şubat 2010 00:40)  

yeni sevgilim var. bu yedek oyuncu. yeninin sakatlanması halinde oyuna sürcem bunu :))
Diyarcım benim olay biraz karışık şaka bir yana. karar aşamasındayım ama bu geldin mi diyen elemanın pek şansı yok. uzun hikaye yani.

Adsız –   – (8 Şubat 2010 00:52)  

Bana sorarsan rahat ol... Belli ki ikisinin de ömrü uzun değil :)

aayla  – (8 Şubat 2010 01:21)  

ilkine aşığım. ona olan ilgimden kaçıorum diğerine yaklaşarak. bu durumda ikisininde ömrü uzun değil dediğin gibi. tespitin doğru.

evli adam  – (8 Şubat 2010 01:23)  

dedikodu yapmayın hatunlar.

H  – (8 Şubat 2010 02:15)  

diyarcım erkekler penislerini çok büyüttüklerinden (her anlamda) özellikle "pipi" demek hoşuma gidiyor, komik geliyor bana. kendimce, büyümeyen ve olgunlaşmayan taraflarına da atıfta bulunuyorum. fare dağa küsmüş dağın haberi olmamış nev'inden kendi kendime eğlenme işte.

aayla  – (8 Şubat 2010 08:09)  

Dedikodu yapmazsak eğlenceli olmazki. hem kötü bir şey demedik. tabi H'nin pipi olayını saymazsak :))Aslında o da kötü bir şey değildi ama...

darlangac  – (8 Şubat 2010 09:42)  

hoş geldim değil mi :))

aayla  – (8 Şubat 2010 11:08)  

çok özendirdiniz beni, benimde blogum var artık :)

unsigned char  – (8 Şubat 2010 11:52)  

bi gün ülkenin birinde bi kümeste tavuklar kendi aralarında hararetli bi tartışmaya girmişler. tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan. tartışma uzamış. en sonunda horoza bi danışalım demişler. horoz dinlemiş ve demiş ki valla ben z..ker geçerim, böyle polemiklere de hiç girmem...

B. –   – (8 Şubat 2010 13:55)  

Ben sevişip, pamuk gibi olduktan, sevgili yatakta beni sarmaladıktan sonra, ister "geldin mi?" ister "orgazm oldun mu?" diye sorsun, ne gam;)

Adsız –   – (8 Şubat 2010 15:12)  

B.,
Bana tanıdık birisini hatırlattınız.

Hoş geldiniz,

B. –   – (8 Şubat 2010 17:41)  

Hoşbulduk Diyar:)

Bu sayfada tanıdık birini bulmak çok ilginç olurdu ancak baştan beri takip ediyorum yazdıklarını, eğer hayalgücünün ürünü değillerse, bana kimseyi çağrıştırmadılar. Kim bilir belki:)

Yazmaya devam;)

#10  – (8 Şubat 2010 20:46)  

postun tamaminin bir yanlis anlama uzerine kuruldugunu soylemek istemezdim ama maalesef oyle. gavurlar bosalirlarken sizin iddia ettiginiz gibi i'm comming demezler, i'm cumming derler. buradaki cum'un turkcesi bosalmak oluyor, yani adam veya kadin geliyorum degil, bosaliyorum diyor aslinda. oyle iste...

Adsız –   – (8 Şubat 2010 22:39)  

B,
Yok hayalgücüm değil.. Sevindim size bir şey çağrıştırmamasına.

Adsız –   – (8 Şubat 2010 22:51)  

#10,

Yazının tamamının yabancıların söylediği "i m coming/cumming üzerine kurulu olmadığını "gelmek" kelimesine bağlı olduğunu belirtmek isterim. Bu yüzden de "cumming" de olsa "coming" de olsa "gelmek" anlamında kullandığım ortadadır. Yanlış anlama üzerine kurulmuş bir yazı değil...

Ben ayrıca bir şey iddia etmiyorum. Duyduğumu söylüyorum. Bildiğiniz gibi de yazılışları farklı olsa da söylenişi aynı kelimelerden bahsediyoruz. Kaldı ki google bile ikiye ayrılmış durumda bu konuda. Ben duyduğumu ve gördüğümü yazıyorum efendim. Saf kan yabancı olduğumu iddia edemem.

Ve bu arada hoşgeldiniz.

Adsız –   – (8 Şubat 2010 23:10)  

Ve efendim sayenizde kelimenin doğrusunu da öğrenmiş bulundum... Bu sayede bana bir şey kattığınız için de size teşekkür ederim:) (Ancak yukarıda yazdıklarım hala geçerli)

Sizin bu yorumunuzdan sonra rezil olmak pahasına eski erkek arkadaşıma dönerek cevabı da aldım:

"Hah, I see you are having a fun in turkey :) just kidding. So, "Yes baby I love the way you touch me, I am cumming" would be correct while "Keep on stroking my cock, I'm going to come" would be incorrect :)
Always happy to help you out with your sex life. Kisses."

aayla  – (9 Şubat 2010 13:17)  

tam üzerine geldi bu fıkra.

okula her gün yüzü gözü şiş geliyormuş da Ali, öğretmeni dayanamamış sormuş bi’gün; “Oğlum bu ne hâl, n’oldu sana!” diye. Cevap vermiş bizimkisi de: “Öğretmenim biz çok fakiriz, annem, babam ve iki kardeşimle tek odalı bir evde yaşıyoruz. Orada yemek yiyor, orada ders çalışıyor ve orada yatıyoruz hepimiz. Her gece yattığımızda babam soruyor sırayla; ‘Ahmet uyudun mu..?’ ses gelmeyince soruyor; ‘Mehmet uyudun mu?’ ondan da ses gelmeyince ‘Ali uyudun mu?’ diye soruyor, ben de ‘Hayır! Uyumadım.’ dediğimde kalkıp beni dövüyor.” demiş. Durumu gören öğretmen de; “ Oğlum kolayı var sen de sesini çıkarma o zaman da kurtul şu dayaktan..” diye tembihlemiş Ali’yi. O günden sonra Ali günlerce görünmemiş ortalarda. Nihayet geldiğinde kolu kanadı sarılı, yüzü gözü şiş ve morluk içerisindeymiş. Öğretmeni sormuş ne olduğunu, Ali başlamış anlatmaya: “Öğretmenim o akşam yine yemeğimizi yedik, dersimizi çalıştık. Sonra da yattık. Babam yine sırayla sordu; ‘Ahmet uyudun mu..?’ ses gelmeyince devam etti; ‘Mehmet uyudun mu?’ ondan da ses gelmeyince ‘Ali uyudun mu?’ diye sordu. Ben de cevap vermedim. Sonra annemle babam alt alta, üst üste güreşmeye başladılar. Bi’süre sonra annem; ‘Adam adam! Ben geliyorum.’ diye seslendi, babam da; ‘Ben de geliyorum.’ diye cevap verdi. Dayanamadım, fırladım kalktım yataktan; “Durun! Nereye gidiyorsunuz; ben de geliyorum.’ dedim ve böyle oldu öğretmedim.”

NARNİA  – (10 Şubat 2010 18:38)  

diyar senden akıl almam lazım yaaa ulaş bana

Adsız –   – (10 Şubat 2010 20:10)  

Narnia,

Profilinde Ankara'da olduğun yazıyor... Bir bar sahibine takılmadın umarım :p

İstersen mail atabilirsin...

NARNİA  – (10 Şubat 2010 23:29)  

bar sahibi değil şirket sahibi:Pp
mailine baktımda tatlım çıkmıyo adresin

evli adam  – (11 Şubat 2010 02:28)  

talisman,

seninle ilk kez bir konuda hemfikir oluyoruz gibi sanki. not alalım bu tarihi.

kadınların orgazm sorunu medyatik bir hale sokulup inceleniyor. ön sevişmede ne yapılır, eşinizi tahrik etmenin 1o yolu, kadınlar nelerden hoşlanır, eşiniz orgazm olmuyorsa ne yapmalıyız? tecrübesiz erkek için başlı başına stres sebebi. bir görev ya da tanımlı hareketler kalıbına sokulması hem çok sıkıcı, hem çok saçma.

biyolojik olarak daha karışıksınız orası kesin, ya da biz size göre basit bir yapıdayız. yeterince dar bir yere, yeterli süre ve sayıda girip çıkan her zamanzingo boşalır -kuku bile şart değil-, bunu da göstere göstere gayet sade ve anlaşılır bir biçimde yapar.

sekste tutku, şehvet varsa gerisi boş. olur olur olmaz olmaz. iki kişilik bir oyun. dediklerine katılıyorum.

Adsız –   – (12 Şubat 2010 00:45)  

Diyar çok yerinde bir konudan bahsetmişsin ve sanki içimdekileri dillendirmişsin:) Mesela ben "geldiğimde" adamın "geldin mi?" diye sormasına gerek kalmıyor zaten üst alt ve yan komşular da onunla birlikte öğrenmiş oluyor hahahah

öptümmmmm

hafifabi  – (12 Şubat 2010 16:09)  

İÇ SES: Veni, vidi, vici!

İÇ SESİN İÇ SESİ: Are the wings of angels all a lie / 
tell me is this not you / 
are these signs and / 
warnings all we know tell me is this not you / 
west wind at my shoulder vesaire...

DİYALOG A:
K: Geldin mi?
E: Geldim ki kapı duvar aq.

DİYALOG B:
E: Ggeldin mi?
K: Gelemedim. Uçak biletini işyerinde unutmuşum.

Bu konu sündükçe süner. İyisi mi "gel"diğim gibi gideyim.

Adsız –   – (13 Şubat 2010 02:37)  

Eva,

O kadar garip ki üst alt komşu öğreniyor evet ama adam yine de soruyor... Niye soruyorsun, hani gayet çoşmuşum diyesin geliyor ama diyemiyorsun...

Teşekkür ederim yorumunuz için. Hoşgeldiniz!

Adsız –   – (13 Şubat 2010 02:38)  

Hafifabim,
Sizin yazıyı okuduğunuzu görmek bile keyif verdi bana...
"Gel"diğiniz gibi gitmeyin, kalın...
Hoşgeldiniz efendim.

Adsız –   – (29 Ekim 2010 16:28)  

erkeklerin klasik özelliği..sanki kadını kendisinden başka kimse sikemez havlarıyla orgazm olan bayana nasıldım demesini ben hala da yapıyorum ne hikmetse:))

derlerki –   – (29 Ekim 2010 19:58)  

bir de şey sorusu var: benim ki nasıl? büyük mü?
bak şimdi bunu sorarken dudaklarını büzen sevgili aklıma geldi.elinde zamazingosu. bir sağa bir sola:)

Adsız –   – (26 Aralık 2010 18:14)  

yazılarınız gerçekten iyi. Sanırım bundan sonra ben de geldim :)

aymakx  – (11 Mayıs 2014 16:59)  

evet ne zaman sormuşsam boşalamdığını anlamış olmamadan dolayı sormuşumdur.soruyorsan olmamaıştır..o olmayınca erkeğide yeterli olmamaıştır olmayan tatmin duygususdur.Evet ayin modunda olamamış transa girilemrmiş ve boyut değiştirilememiştir.onun içinde cennetten kaçırılan ve dünyadaki o ufacık cennet kırıntısı yaşanamamıştır...

Yorum Gönder

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP