Fantazi, seks, dirty talk

İyi bir ilişkiniz var, ya da evlisiniz. Diyelim, 10 yıldır berabersiniz eşinizle. İlişkinin, hele de evliliğin getirdiği sorumlulukları falan da bir kenara bırakalım. Çoluk çocuk yok, maddi sorununuz yok. Kafaca anlaşıyorsunuz. Her gün birbirinizi görüyor, konuşuyor, her gece birlikte aynı yatağa giriyorsunuz. Her gün ve her gece.
İlişkinizin en başındaki ateşli sevişmelerin ateşini ne kadar süre koruyabilirsiniz? Ya da koruyabilir misiniz? Ya da korumak için ne yaparsınız? Ya da bıkar mısınız? Rutine biner mi? Görev olur mu?

Soruların gidişatı "evet bıkarız'ı" düşündürmeye çalıştığım gibi anlaşılmasın, tersinden sorayım; başta tanımıyordunuz birbirinizi, artık tanıyorsunuz, başta tecrübeniz azdı, şimdi daha fazla, üstelik eskiden dilediğiniz zaman birlikte olamıyordunuz belki, şimdi o da yok, dilediğiniz zaman halvet olabilirsiniz. Aranız da iyi eşinizle. Tavşanlar gibi çiftleşiyor olmamız lazım gelmez mi? Malum, meret zevkli birşey. Ne olur aranızdaki sekse? Samimi bir cevap verin kendinize. Hatta buna cevap verirken, adamın/kadının ilgisizleşebileceğini, değişmesini falan da bir kenara bırakın. Eşinizi hala seviyorsunuz. Belki har'ı düşmüştür sevginizin ama, seviyorsunuz. Seksin kalitesini ilişkinin gidişatı belirleri de savmış olalım. Hatta çıkan göbeği, artan selülitleri de atalım. Aynı ateşi koruyabilecek misiniz? K o r u y a b i l e c e k m i s i n i z? Korunabilir diyenlerin, dediklerinin altını mantıklı bir şekilde doldurmalarını bekliyorum. ....


Porno, iyi güzel şey de, en son ne zaman bir pornoyu izlediğimde dimdik oldum, hatırlamıyorum. Hatta dimdik oldum mu hiç, ondan da emin değilim, belki gençken. İlla ki bir el atılması gerekiyor zamazingoya. Pornodan iyi bir mastürbasyon malzemesi olur, başka da birşey, zor bana göre. Elbette, değişik teknikler, eğilimler görmek için izlenebilir. Nelerden hoşlanabileceğinizi keşfetmek için bir araç da olabilir. Şahsen, mebzul miktarda ve yeterince çeşit tükettim sanırım.
İddiam odur ki, seks hayatını renklendirir diye birlikte porno izleyen çiftler, bir süre sonra bundan sıkılacaktır. Hatta zararı bile olabilir, aletler kamaşullah, hatunlar süt, pozisyonlar abartılı. Halbuki biz normal insanlarız. Profesyonel zikici/zikişçi değiliz. Bir tutkumuz var varsa, o kadar. Tam da bunu yazarken, sittin sene önce izlediğim filmden bir sahne hatırladım. Tinto Brass olabilir yönetmeni; adam karşısındaki kadına imalı imalı bakarken, elindeki tüfeğin namlusuna fişeği sokup sokup çıkartıyordu. Arada kadının yüz ifadeleri. Sonrasında, kadınlar tuvaletinde arkadan yanaşıp -güya- biraz zorla hatunu götürüyordu. Kazık gibi olmuştum bunu seyrederken. Hardcore aksiyon çekimi yok, sadece bir eteğin sıyrılması, kadının bacaklarının görünmesi, adamın kadının donunu tüfeğin ucuyla sıyırması ve dayanması var. Aynı sahneyi tekrar görsem, muhtemelen gene kazık gibi olurum.

Aradaki ateşi, burçlara, aya, güneşe, merküre bağlayanlar da var. "Akrep erkeğiyle koç kızı tokuşturursa acayip güzel olur?". Aşık olmadan önce burcun ne diye soranınız var mı? Ya da evlenirken bunu kaale alan? Ona göre mi karar vereceğiz. Saçma. Etkisi var mıdır? Bilmiyorum, ilgi alanımın dışında bu. İnsanın içinde olması gerektiğine aklım yatıyor yatmasına da, bunun doğuştan gelen bir özellik mi, yoksa sonradan, ilgiyle, güzel seksle, hevesle uyanan birşey mi olduğuna tam karar veremiyorum. Doğuştan satir ya da nemfoman olunabilir mi?

Geri dönelim konuya. Fiziksel ve duygusal anlamda herşey yolunda bile olsa, insan bir süre sonra aynı tarz sevişmekten sıkılmaz mı? Aynı tarzı biraz çeşitlendirdik diyelim, bir gün bacak omza, ertesi gün reverse cow girl. Aynı kişi, dön dolaş aynı seks tarzı? 10 sene? Sıkılınır gibi geliyor bana. Gibisini fazla dedim. Hadi sıkılınır demeyelim, yumuşatayım birazcık, eski heyecanı verir mi? Arnavutun en sevdiği yemek pırasa, doyduğunda "daha pırasa olsa yemem" diyor. Oyunu çeşitlendirmek lazım. Adına ister fantazi deyin, ister seks düşkünlüğü, ister heyecan arama, ister sapıklık! Nasıl adlandıracağınız, sizin seksi nasıl gördüğünüze bağlı. Bana sorarsanız da, heyecan şart. Heyecanın ne olacağı size kalmış, karşınızdaki tamam diyorsa herşey mübah. Yatak odasında sevişmektense hatunu otoparkta sıkıştırmak, mini etektense bir eteği sıyırmak, çıplak sevişmektense göğsun birini dışarı çıkartıp yaka paça sevişmek daha keyifli geliyor bana bazen. Ya da, nefessizlikten kızarana kadar hatunun boğazına çökmek. Abartı mı? Kendiniz karar verin sınırınıza. Ne kadar sınır, o kadar az ateş.

Daha da yazılır aslında da, meramımı anlattım sanırım. Videodaki abi ve abla evli. Yıllar önce izlemiştim, geçenlerde tekrar rastgeldim. Gün yüzüne çıkmamış böyle ne kayıtlar vardır. Public bir yerden indirmiş olsam da, yüzler gözükmeyecek şekilde tekrar düzenledim. Diyalogları dinleyin. Artık dirty talk mı denir, fantazi mi, sapıklık mı, bilemem. Sizin seksi nasıl gördüğünüze bağlı.
video

Diyar  – (2 Şubat 2010 11:22)  

Saçma replikler bunlar... Fantazi ya da sapıklık değil...

H  – (3 Şubat 2010 00:53)  

İlişkilerin başlardaki tutkuyu koruyamaması bilinen bir durum. Hele de ilişkinin adı evlilikse hiç mümkünü yok. İlerleyen zamanda sevgi saygı artarak devam etse de sex maalesef ters orantıda gidiyor. Cinselliği hareketlendirme çabaları bir dönem ya da zaman zaman işe yarıyorsa da sürekli bir çözüm değil. Meramını anlattın yani. Bunda tartışacak bir şey yok. Belki özele giriyorum ama merak ettiğim ve asıl tartışılması gerektiğini düşündüğüm konu şu ki: sen bu bıkkınlığını anlatırken ve bunun makul bir durum olduğu aşikarken acaba eşinin bıkkınlığı ne durumda?

akasya  – (3 Şubat 2010 01:13)  

adamın poposunda devasa bi gamze mi oluşuyo ne? hahaha =))

Adsız –   – (3 Şubat 2010 03:48)  

yok arkadaşım çok gzl video bence

aayla  – (3 Şubat 2010 08:47)  

ne fanteziyle ne de dirt talkla alakası yok. hatun direkt adama söylemek isteyip söyleyemediklerini anlatmış. yatakta elemanı daha kolay tava getireceğini düşünüyor. kadın baştan aşağı numara. gerçekten zevk aldığınıda düşünmüyorum. tek dert elemanı boşatmak.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 00:20)  

diyar,
saçma replik olabilir, ben orasında değilim. bu abiyle abla evli ve konuşulanlardan hoşlanıyor görünüyorlar. adam karısının bir başka erkekle olma fikrinden haz alıyor, uyar, uymaz, söyleyebiliyor olmasını takdir etmek lazım.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 00:42)  

h,

ben de sana şöyle desem? sen de evlisin? senin bıkkınlığın ne durumda?

ben, kendimi, yaptıklarımı ve hissettiklerimi kişisel olarak anlatıyorum, doğru, ama bunu yaparken kişiden çıkartıp erkeğe ve kadına taşımaya çalışıyorum.

h'nin sıkılmış olabileceğine merak duymam ama, evli bir kadının sıkılmış olabileceğine merak duyarım. ne hissettiğine merak duyarım. paylaşmak isteyen olursa da, gelir paylaşır içinden geçeni.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 00:44)  

adsız yazanlara cevap yazmama niyetim var. ikinci tekrar oldu bu.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 00:49)  

aayla,

hatun biraz yapmacık konuşuyor gibi. videonun sildiğim diğer bölümlerinde normal konuşmalarda da bu tavrı vardı. belki tarzı öyledir. fantazi mi değil mi bu biraz kişisel algıya göre değişebilir. adam karısını paylaşma düşüncesinden hoşlanıyor. bunu dile getirmesi fantazi değil, yaparsa fantazi olur denilebilir.

hoşgeldin.

aayla  – (4 Şubat 2010 14:49)  

dirty talk tabiki fantezi. kamçılıyor bazı kişileri.( ben kendi adıma hoşlandığımı - dozuda önemli- yeni farkettim).
ama burada dikkatimi çeken hatunun istekleri. bu kişiler senin sandığın gibi evli değiller. adam evli. kadın adama söylemek istediklerini yatakta söylüyormuş gibi bir havası var. adam karımı boşamamı istiosun diye soruyor, o da evet diyor. yani kadın yatağı kullanıyor. dirty talk bu değil.
diğer taraftan adama bakarsak evet adamın paylaşma isteği fantezi bana göre. doğruluğu tartışılır o ayrı.

bloğunu sevdim, buralardayım ara ara. hoşbuldum.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 15:15)  

aayla,

yok bunlar evli, birbirleriyle evli. videonun sildiğim diğer bölümlerinden onu anlıyorum ben. adam karısını paylaşma düşüncesinden, kadın da, adamın kendi kocası değilmiş gibi davranmasından hoşlanıyor.

hoşlandığını yeni farkettin? sen mi söylüyorsun, yoksa söylenilmesi mi hoşuna gidiyor?

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 15:33)  

bazen, sevdiğimiz birkaç arkadaşla lakırdı ederken yazılardan konu açılıyor zaman zaman.

video ile ilgili, yazıda belirtiğim kısmı şöyle değiştirmem lazım belki; indirdiğim site public bir siteydi, gizli değildi yani ama, çekilen video bir şekilde internete düşmüş amatör videolarından. artık adam sürdü, kadın sürdü ya da başka birşey oldu, bilmiyorum. yüzleri gözükmeyecek şekilde düzenlememin temel sebebi de buydu zaten.

arkadaş bana "vicdanını temizlemişsin" dedi. biraz düşündüm üstünde sonra.

konu hassas aslında, muhtemelen videodaki çiftten en az birinin isteği ve bilgisi dışında düşmüştür internete bu video. ortalıkta epey var galiba böyle. yazının konusuna nispeten uygun düştüğünü düşündüğüm için kullandım. kişilerin kim olduklarıyla ilgili ne en ufak fikrim, ne de merakım var.

bulup koyduğum için vicdansız olup olmadığımı düşündüm arkadaşın sözü üzerine. bu video çekilmiş, bir şekilde nete düşmüş, ben de rastgelmişim. tamamını koymaktansa yazı konusuna uygun kısımları almışım, yüzleri de kesmişim gereksiz olduğu için, yani bana göre görsel bir "malzeme" olmuş sadece.

katliam görüntüleri kaydedip, tv'den verirken kanlı kısımları flulaştırmaktan ibaret yaptığım. bu sonuca vardım.

aayla  – (4 Şubat 2010 15:38)  

yabancı fanteziside hoştur. evliyken evli değilmiş gibi davranmak değişik geldi. evlendiğimde denerim bunu :)
duymak hoşuma gidiyor. ben genelde hiç beklemediği anlarda atıyorum golü. hoşlandığı kelimelerin hangileri olduğunu yakaladım. ilk zamanlar evirip çevirip onları sürüyordum ortaya. biraz geliştirdim olayı. ama çok abartamıyorum. duyarkende söylerkende ölçü önemli. ipin ucu kaçınca yataktan kalkasım geliyor. şeytan diyorki o anda...

aayla  – (4 Şubat 2010 15:42)  

videoyu yayınlama konusuna gelince. seviştin, kaydettin, seyrettin, kritiğini yaptın... ee sil gitsin güzel kardeşim. arşive ne gerek var. böyle düşer internete. dediğin gibi en az birinin haberi vardır. vicdan filan yapma bence. ayrıca çok başarılı bir video da değil oyunculuk açısından. tek düze, basit. hareket yok, aksiyon sıfır. hele bayan oyuncu kaba tabirle malak gibi yatıyor. (göğüsler güzel, hoşuma gitti) yatak yan gelip yatma yeri değil ki... :))

Adsız –   – (4 Şubat 2010 16:05)  

(it tesbit edip mesai saatinde porno izliyorsun diye işten atarsa senden isteyeceğim maaşımı)
ucuz buldum videoyu. kadının rol yaptığı çok belli. "kocacım" tarzı iğrenç. hadi tamam bu role playing zaten diyelim de adamın tarzı da kötü. daha iyi örnekleri yok mudur? dirt talk bu mudur yani? bilmiyorum da üstad, öğrenmek için soruyorum. ufkumuz genişliyor sayenizde:)

lal

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 16:13)  

aayla,

ben fazla konuşmam, işime bakarım, mimik ve çıkartılan seslerin tarzı ve hararetinden hoşlanırım şahsen. bak lal merak ediyormuş dirty talk'u, örnek ver de aydınlanalım hep beraber.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 16:16)  

lal,

şu adını yorumunun sonuna yazacağına başa yazdırsan olmaz mı?

videonun gidişatı belli daha ilk kareden, sen merak edip oynattıysan işte senin sorunun olur. yağma yok.

dirty talk bu mudura senin için ayladan bir ricada bulundum. söylerse bakıcaz artık.

bu bloga ilk başladığımda epey bir hakaret yemiştim, şimdi kadınlar bana üstad demeye başladı. neredeeeen nereye.

aayla  – (4 Şubat 2010 16:29)  

msn muhabbetine çevirdik konuyu yorumlarla :)) ama sende bilirsin evli adam ki bu tür şeyler durduk yere olmaz. hadi ben şurada bir dirty talk yapayım değil bu işin olayı. ateş lazım... kıvama gelicem ki söyliycemi söyliycem. adam pası verir ben kaleye atarım golü.
diğer taraftan bende horoz misaliyim biraz polemiğe girmiorum. adam konuşursa hoşlanıyor demektir. cevabını alır. konuşmuyorsa o da ayrı zevkli. yatakta başlatmayacağım tek şey konuşma olayıdır.

aayla  – (4 Şubat 2010 16:30)  

ayrıca belirtmeyi unuttum. ilk yorumumda bu videodakinin dirty talk olup olmadığıyla ilgili fikrimi söylemiştim.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 16:57)  

durduk yerde olmaz elbette. merakımız kişisel değil, hep belirtiyorum.

atılmış gollerden bir örnek verseydin lal'in merakı giderdi. o bakımdan.

lal –   – (4 Şubat 2010 16:57)  

hah lafı yerim şimdi diye düşünmüştüm yazarken ama size bakışımın değiştiğini söylemiştim önceden.

videonun gidişatının ilk kareden belli olması sizin tecrübenizle alakalı olabilir mi?

bekliyorum ayla hanımın da cevabını merakla.

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 17:01)  

e tabii. tecrübe önemli. hatun çıplak. adam kaldırmış, afedersiniz, hatunun popoya dayanmış. ellerle de ayırmış böyle lobları. muhtemelen pişpirik oynayacaklarını düşünüyor insan. değil mi?

aayla  – (4 Şubat 2010 17:16)  

öncelikle bir düzeltme adım aayla bildiğimiz ayla ile alakalı değil. :))
lal hanıma gelince. bana göre ders verilerek öğrenilmeyen tek şey sekstir. yaşanarak öğreniliyor. ve zamanla yakalıyorsunuz tarzınızı. o yüzden ben aman dirty talka bulaştıysanız şunu yapın bunu yapın diyemem. kaldıki ben az öncede söyledim bundan hoşlandığımı yeni farkettim diye. size dar gelen bana bol gelir bana bol gelen diğerine olmaz. zaten haddimi bilirim bu konularda, ders verecek yetrlilikte değilim :)

lal –   – (4 Şubat 2010 17:49)  

:)) görüntülerle değil konuşmalarla alakalı demiştim basit diye. görüntüler malumumuz:)

ama siz itye yakalanma için demişsiniz heralde. külliyen yanlış anlama olmuş sanırım:)boşverin.

Elif –   – (4 Şubat 2010 19:20)  

Evli,dirty talk meselesinde sanırım hassas bir nokta var. Birileri sever birileri ise bana bir şey dedin diye küser:) Benim başıma ikisi de geldi, eski sevgilim bu görüntülerdeki abiye benziyordu. Hem kendi konuşurdu hem de beni konuştururdu. Bir süre sonra ben de hoşlandığımı farkettim ve dozunu inceden artırarak devam ettik. Çok zaman sonra seviştiğim bir başkası sadece 'Hayvan' dedim diye çok kırılmıştı bana:))) Yatakta küsen adam çok komik oluyormuş, bir taraftan deli gibi gülmek istiyordum ama bu herşeyi daha da kötüleştirebilirdi. Bu vesileyle dirty talk ın kesinlikle bir tarz olduğunu ve herkese uygulanmaması gerektiğini öğrenmiştim:)))

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 19:35)  

bari sen örnek ver olanlardan elif.

hoşgeldin.

Elif –   – (4 Şubat 2010 23:13)  

Hoşbulduk...
Yorumlarda bir yerde de 'kocacım' tarzı iğrenç diye nitelenmiş ya... Hah işte bu kocacım muhabbeti bence dirty talk ın başlangıç ve en vudurcu kısmı:))) Bununla birlikte izlediğim ve dinlediğim bir kaç hikayede daha yer alıyordu. Bunun dışında bizim ki kimin daha güçlü kimin o güç karşısında boyun eğdiği üzerinden gidiyordu. Sahip, köle, fahişe, zevk, yalvartma - yalvarma diyalogları gibi gibi...

Evli Adam  – (4 Şubat 2010 23:23)  

izlediğim derken?

şunu, söylenen gerçek kelimelere de döküversen ne güzel olacak elif. köle fahişe demişsin, ama düzey ne? bu kadar insan bunları merak ediyor bak. bir diyalog alsak, bir kuble?

aayla  – (5 Şubat 2010 08:11)  

diyalog o kadar zor ki... elif'in de bunu normal zamanlarda örneklendirebileceğini sanmıyorum. Çünkü seks bittiği anda söylenen yada yapılan şeyleri otomatik olarak siliyor hafıza. en azından bizde böyle.ama elifin bahsettiği karşıtlıklar dirtyn talkta ana temalar. dominant karakter ipleri elinde tuttuğu gibi konuşmayıda şekillendiriyor.

unsigned char  – (5 Şubat 2010 11:20)  

önemli bir nokta var. bunlar evli. bu konuşmalardan sonra evlilik evlilik olmaktan çıkıp farklı bir ilişkiye dönüşür. çünkü evlilikteki karşılıklı güven ve sadakat prensibi zedelenmiş oluyor.
örnek, kadın adama diyor ki "senden daha iyi bir zikici bulursam seni onunla aldatırım". bu diyaloglar unutulmaz. o andan sonra artık iki taraf ta birbirini aldatabileceğine dair gizli bir anlaşma imzalamıştır.
bir gün adam kadının yanında başka bir erkek gördüğünde "demek ki bu benden daha iyi zikiyor.. benden büyük müdür ...ben yetersizim... öyle miyim ... benim kuş fazla ötmüyor.. neden ötmüyor ... viagra mı kullanıyo ki..." şeklinde gereksiz sorulara ve psikolojik problemlere gidilmiş olunur. erkekten örnek verdim, aynı şey kadın için de geçerli.
evlilik içermeyen bir ilişkide ise bu tür konuşmalar başarılı sonuçlar verebilir.

Evli Adam  – (5 Şubat 2010 13:23)  

aayla,
çok zor değil bence. kendim konuşuyor olsam ben yazardım. yalvartma, gücünü söyletme, dominantlık, tema olarak tamam da, kelimelere de örnek verilse gerçek hayattan daha iyi olur. "hayvan" demiş mesela elif. gerisi de söylenebilir.

Evli Adam  – (5 Şubat 2010 13:29)  

char,

adamın zevkine bakacak olursak kadından bunları duymak zaten hoşuna gidiyor. böyle söylüyor olması anlaşma anlamına gelmeyebilir, yatak fantazisi olarak kalabilir. adı üstünde fantazi, gerçekte yapmayacaklarımızı, yapamadıklarımızı yaptığımızı düşünmek.

Evli Adam  – (5 Şubat 2010 13:30)  

hadi hanımlar hadi, yatakta konuşanlar örnek yazsın da ağız tadıyla bitirelim şunu. erkeklerden de olur.

aayla  – (5 Şubat 2010 13:49)  

zor olan moda girmek. sevişirken her laf kendiliğinden çıkıyor ağızdan. şimdi finans raporlarına bakarken emmeli gömmeli laflar biraz zor:))

ama tahrik olmamış bir halde küçük soft bir örnek olabilir. tabi tahrik oldukça ısırmaların, sert davranışların yanı sıra konuşmalarda hard bir hal almaya başlıyor.

aayla:
sertleşmişsin ama dokunmuyorum
çıldırtacak fahişen seni

cenk:
dimmdik oldu seni istiyo bebeğimmmmm

aayla:
yalvar o zaman
konuş

aayla:
yoksa dokunmamda dokunmanada izin vermem

cenk:
noolur al onu içine,sikimi avuçla,okşaaa, emmm kraliçemmmmmmm

aayla:
hayır

cenk:
seninimmm al beni..sikim de senin, ne istersen yap ona..

aayla:
bekle, ben istediğim zaman olacak, neyinim ben senin söyleee
cenk:
sahibimsin

bu konuşma olurken muhtemelen cenk in canının hafifçe yakıldığı bir şey yapılıyordur. :))

Evli Adam  – (5 Şubat 2010 13:56)  

mersi aayla. elif, seni bekliyor ahali. hadi hanımlar.

aayla  – (5 Şubat 2010 14:00)  

hanımlar dahamı relax bu konuda anlamdım. hiç mi yatakta konuşan bir erkek yok. bende şimdi merak ettim ne söylediğinizi.
bakalım cenk ten farklı şeyler mi söylüyorlar?

Korhan  – (5 Şubat 2010 21:09)  

Bu dirty değil ki animal talk. Yani benden başka gülen yok mu ben mi çok cıvığım. "Heyvaaaaan heyvaaaaan" bu arada abinin altta olduğu pozisyona bakarsak harbi heyvan kıl yumağı herif:))

Adsız –   – (5 Şubat 2010 22:40)  

bi bok bilmiyosunuz sallıyorsunuz. evli değil onlar.

Evli Adam  – (5 Şubat 2010 23:10)  

böyle kıl yorumlar da adsızlardan geliyor. adsızlara yanıt vermiyorum.

p@ndora –   – (5 Şubat 2010 23:21)  

ıykk!! adamın konuşmasını ses tonu kıştırıcı değil itici buldum .bi de türkü sesi mi ne geliyo .kadının da burnunu sanki mandalla sıkıştırmışlar gibi çıkıyo sesi
aohhwkk aoohwwkk :)
türkü eşliğinde sevişme ne ıyy zevksiz insanlar var yahu.
ben olsam kıyafetlerimi alır kaçardım ordan
Eurythmics - sweet dreems dıptıs dıptıs tavsiye ederim :)

Diyar  – (6 Şubat 2010 02:41)  

Sevip sevmemek ayrı bir şey de, kaldı ki ben hazzetmem bu konuşmalardan, "bir bok bilmemek" de ne demek oluyor? Siz misiniz acaba videodaki adam, adsız?? Oradan mı biliyorsunuz evli olmadıklarını...

Bir de adsız takılmasak en azından bir isim bulsak kendimize.. Nereden bileyim "bir bok" bile güzel bir lakap olabilir. Hatırlarız hemen yorumunuzu böylece.

Adsız –   – (6 Şubat 2010 03:39)  

Böyle salak yazılarda isimsiz insanlardan geliyor. Evli adam giye blog açmışsın madem kimliğini de açıkla sende adsızsın? :) Blogger üyeliğim olmadığı için adsız olarak görünüyorum yoksa adım var tabiki. Yazmak sorun değil illa profil lazımsa açılır. İzlediğiniz bu film nete düşmüş veya atılmış bir video öyle sırf fantezi olsun diye evliler falan yazmaya gerek yok.

Evli Adam  – (6 Şubat 2010 14:43)  

adsız,

blogger üyeliğine gerek yok, gerek olmasın diye adsız yoruma açtım zaten, yorum yaparken kendine bir isim seçebilirsin. bir dahakine öyle yap lütfen.

sanal lakabımla yazıyorum, kimliği açıklamakla adsız olmak aynı şey değil, sen de farkındasın zaten. gerçek isimle bu yazılar çıkar mı, çıkmaz. buraya takılan okurların çoğu uzun süreli olanlar, arada bir kelam da ediyorlar. yazarken kime yazdığımı bilmek o açıdan önemli, yoksa senin isminden, benim ismimden kime ne.

tarza gelince, salak, bir bok falan gibi konuşmak çok kolay, ciddiye alınmasını istiyorsan böyle gelme. kendi seviyeni kendin belirle.

gelelim asıl konun olan videoya, fantazi olsun diye evliler diye yazmışlığım yok. kalan kısımlardaki konuşmalardan, evin halinden, tavırlardan bu çiftin evli olduğunu düşünüyorum. evlilik cüzdanlarını görmedim elbette ama, evli olduklarına neredeyse eminim. olmasalar bile ziyanı yok, seks esnasındaki konuşmalara örnek olması açısından konulmuş bir video sonuçta.

Evli Adam  – (6 Şubat 2010 14:45)  

adsızlara yanıt vermiyorum diyip döşeniyorum sonra. yorumlar da okunuyordur umarım. bu son karşılığım olsun adsızlara.

semih  – (6 Şubat 2010 23:55)  

Adsız yazmıyorum artık sorun olmaz. Önemli olan net kimliği ile değil madem böyle blog yazarsınız önemli olan açık kimlik ile yazmaktır bence. Diyar adlı kullanıcı ise video'daki senmisin yoksa demiş. Hayır ben değilim ve bu video'yu tahmin ettiğinizden daha çok izledim. Neyse fantezilere devam takipteyim.

Evli Adam  – (7 Şubat 2010 00:10)  

böyle daha iyi oldu semih. hoşgeldin.

H  – (8 Şubat 2010 02:17)  

sıkılmış kadın modunu yazacaktım ama sıkıldım neyse artık başka posta.

aayla  – (8 Şubat 2010 09:13)  

H cidden yazsana. belki bende devam ettiririm.

H  – (10 Şubat 2010 02:19)  

Evlenmiş, çocuğunu/çocuklarını doğurmuş en azından ilkokul seviyesi getirmiş bir kadın evlilikte 10 yıl civarındadır ve sıkılmıştır. Ev hanımı ya da meslek sahibi olması farketmez.Zaten nasıl ki erkeklerin 40lı yaşları tehlikelidir(açıklamaya gerek yok) kadınların da 30ları(biz 10 yıl önce farkına varıyoruz geçen zamanın :P) tehlikelidir. Sıkılan kadın kendini eğlendirmeye oyalamaya çalışır. Kimisi kendini ev gezmelerine pasta börek tariflerine verir (eğitimlisi bu konuda en azından blog yazar), kimisi ev dekorasyonunda kafayı sıyırır; halı-tablo-feng shui-tasarım mobilya hatta antika.., kimisi kocasının sevmediği özelliklerini kestirip atamadığından biçki-dikiş işlerine vurur en azından bir kaç patchwork yastık yapmadan brakmaz, kimisi kendini geliştirerek aklını dağıtacağını sanıp kurslara filan yazılır (eğitimlisi de master-bir yabancı dil daha sevdasına düşer), kimisi sıkılmayı kendinden bilip kendine çalışır ve özgüvenini öyle zedeler ki dedikodu etmekle, iftira atmakla, eleştirmekle, aşağılamakla egosunu ancak birazcık şişirebilir....bu böyle gider.

Evli Adam  – (11 Şubat 2010 02:10)  

h,
kadınlarla ilgili olan kısma birşey demiyeyim, ama orta yaş erkeğine bir iki kelam edeyim. 40 yaş erkeği diye bir tanım külliyen yanlış. o yaşlara gelince kafamıza dank eden birşey yok, öncesinde kim neyse, sonrasında da o.

şahsen 25 yaşım ile şimdiki arasında düşünce ve yaklaşım olarak atla deve farkı yok, sadece tecrübem arttı, o kadar.

sıkılmak işine gelince, bu tamamen başka bir konu aslında. başka zaman konuşuruz belki.

H  – (14 Şubat 2010 23:05)  

"şahsen 25 yaşım ile şimdiki arasında düşünce ve yaklaşım olarak atla deve farkı yok, sadece tecrübem arttı, o kadar."
senin dediğin gibi olsun evli. her evli erkek senin gibi her evli kadın benim gibi değil tabii. ama benim 20-25-30 yaşlarımdaki düşüncelerim, hayata bakışım bayağı değişti.keşke sen de değişseydin, bence yani.
sıkılmaya gelince önceki yazdıklarım bolca geyik tabii, işin özü şu ki kadınlar sıkıldığını itiraf ediyor ya da etmiyor ama genellikle kendilerince tehlikesiz başka tutkular edinerek sıkıntıyla başediyorlar. kendilerine varoluşsal soruları sormamayı öğütleyip toplumca onaylanan uğraşlar edinip ne kaçırdıklarını düşünmemeye çalışıyorlar.

Evli Adam  – (14 Şubat 2010 23:46)  

ben değişmedim demiyorum h, temel yaklaşım ve davranışım aynı temelde hala diyorum, sağına soluna harç koyduğum, yıktığım yerleri de var ama temel hala aynı temel.

yaşla birlikte bazı şeylere bakış açışı değişir, normal, ama 25 farklı, 30 daha da farklı, 35 külliyen farklı gözüküyorsa o zaman orada başka birşey vardır gibi geliyor bana.

H  – (16 Şubat 2010 01:07)  

Seni bilmem ama mesela anne olmak insan hayatını külliyen değiştiren bir şeydir. İnsanın hayatının öncelikleri, hayata bakışı, hayatı sorgulayışı, çıkış noktası, amaçları filan değişir. Düşünüyorum bende değişmeyen nedir acaba diye? Karakter özelliklerim aynı tabii daha sabırlı merhametli oldum o ayrı.Asla demiyorum uzun zamandır ve kimseyi yargılamamaya etiketlememeye çalışıyorum. Bunlar yaşantılarla deneyimlerle yaşadığımız değişimler. Belki bakış açımız farklı seninle. Ben bu değişimleri önemli buluyorum. Değişmeyenlere bir örnek daha mesela arkadaşlarım da duruyor aynen. En yenisi 6 yıllık :)

Rahl –   – (27 Mayıs 2010 02:54)  

1 kadına 1000 tane erkek verin,hepsiyle yatsın en iyi ihtimalle 9 ay sonunda 2 insan yavrusu dünyaya gelecektir,1 erkeğe 1000 kadın verin,9 ay sonunda en az 900 insan yavrusu doğacaktır,H,bunu senin için yazıyorum çünkü sen de erkeğin cinselliğe yönelmesini kadınınsa hayatın başka alanlarına kaymasını ebedi iyilik ve kötülük felsefesiyle açıklıyorsun,bu böyle değil,bizler hala aynı hayvanlarız,hala doğmanın,varolmanın amacı üremek,biz sadece çevresindeki hayatı değiştirdik,bizlerin sıkılıp da "tehlikeli" işlere bulaşmamız bu yüzden işte.

Rahl –   – (27 Mayıs 2010 02:55)  

Bu arada şu başta verdiğim 1000 kadın olayı aşkın metafiziğinden alıntıdır,tam olarak öyle olmasa da

Adsız –   – (12 Haziran 2010 14:21)  

o müzik neymiş öyle be öh!

derlerki –   – (11 Kasım 2010 21:52)  

örnek istemişsin evli. bizim konuşmalarımız doğaçlama oluyor. o da şöyleki.daha çok sevişmeye başlamadan önce, oynaşırken, ordan burdan konuşurken X lafı çeviriyor. örneğin geçenlerde eli çamaşırımın içinde beni avuçlarken günümün nasıl geçtiğini anlatıyorum:)kafamı hiç bir şeye veremediğimi, bütün işleri yanlış yaptığımı, işimin fazladan 1 saat uzadığını... gözlerimin içine bakıp'erkeğini mi özledin? o yüzden mi kafan dağınıktı yavrucum?' diyip gülmesi...evet tahrik oluyorum ama utanıyorum da.belli belirsiz bir 'evet' çıkıyor benden.o oyunu sürdürmeyi seviyor.s...mimi özledin ,tadına bakmayı mı özledin? sonra ağza uzatılır tabi:)
genelde böyle ilerliyor.ama ben bunu aşıp fazla eşlik edemiyorum ona.yada sevişirken güldüğümü yakaladığında bunu mutlaka konuşarak taçlandırıyor. bu mu hoşuna gitti? benim küçük fahişem böyle mi si...lmekten hoşlanıyor vb vb

lolipop  – (21 Ocak 2011 03:03)  

bence video güzel, ama şu dirty talking konusunda bir erkeğin kadından duymak isteyecekleri açık ve gerçekçi bir dille yazılsa hiç fena olmaz hem öğrenmiş olur hem bilgilerimize bilgi katardık, öğretici yorumlar yazılsın lütfen:)

Adsız –   – (17 Nisan 2011 23:50)  

olabilir yani kadın başka bir erkekle olamazmı erkek başka kadınla oluyorda grup sex her zaman zevkidir

nogay6666  – (13 Ekim 2012 12:31)  

selam
ist evliyim
8 yıl
eşimden gizli
eşim kapalı
arkadaşa olabiliriz
eşimi paylaşmak zevk veriyor
gerçek çiftiz

serap ser  – (23 Aralık 2012 21:22)  


Eskimiş,bıkılmış bir cinselliğe ne dirtytalk çaredir ne de bilumum fantezi diye düşünüyorum eğer ilişkisini fantezilerle düzeltmiş biri varsa aranızda alnından öpeyim,ve rica edeyim bana da öğretsin

gizli fantaziler  – (23 Şubat 2013 15:41)  

ilişki fantazilerle düzelmez evet. ilişkide aşk oldukça fantaziler kendiliginden geliyor. aşık olan adam malak gibi duran adamdır diye birsey yok. bence videodaki çiftler evlidir ben inanıyorum. evli hangimiz kendi kendimize bazen sacma sacma seyler yapmıyoruz.ben eşimle bazen cocukca komik komik hareketlerle de sevişiyorum. burda porno ceker gibi rol de yapmıs olabilirler. güzel bir video. begendim. fantaziler her zaman olmalı...

Eser AK  – (7 Temmuz 2013 20:02)  

Çok haklısın Serap arada sevgi kalmamışssa... fantezi de kurtarmaz

Emil Zeynalov  – (6 Ocak 2014 19:35)  

videonun tamamini nerden bula bilirim?

Yorum Gönder

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP