A Milli

Benim gençliğimde - lafın gelişi dedim, hala gencim, daha yeni yarıladık - kızlar öyle kolay kolay vermiyordu. Ben şanslıyım, veren kızlarla erken tanışabildim. Eskiye göre daha bir "veriyorlar" izlenimim var. Umarım öyledir. Memleket kurtulur.

Erkeğin ilk tecrübesini nerede yaşaması daha iyi olurdu! Sevgilisiyle? Karısıyla? Genelevde? Hangisini tercih ederdiniz? "Daha iyi"'yi kendinize göre açın, ister ahlaki açıdan, ister insani açıdan, ister seks açısından. Ortalama Türk erkeğinin, hangi yaşta olursa olsun, sekse ulaşması biraz sıkıntılı. İlk tecrübesini henüz yaşamamış, ama internet sağolsun, her türlü erotik ve porno materyale ulaşması son derece kolay olan bir erkeğin karısıyla veya sevgilisiyle cinsel hayatı nasıl olacak? 20 cm'lik haşmetli dalgaların ve modifiyeli memelerin hardcore aksiyonlarını taklit mi edecek sevişirken, yoksa yorganın altında sessiz sessiz gelecek mi? İkisi de uç nokta, sağlıksız.

En iyisi, kızların çok naz etmeden vermesi, erkeğin de arsızca, yılmadan, bıkmadan istemeye devam etmesi. İşler hala böyle yürüyor gibi, - istiyorum-veremem, henüz değil- minvalinde dönüyor. Siz gene de ısrar etmeye devam edin, ortam hazırlayın, ön sevişmede uzmanlaşın, bir ara denk getirir, razı edersiniz kızı. Siz de kurtulursunuz, kız da.

Bir okurun yorumundan alıntı yapayım; ' neden evlenmeden önce ne yapacaksanız yapmıyorsunuz'. Kiminle yapacağız peki? Kendi kendimizi mi skeceğiz? Geneleve mi gitsek? Sen oradaki ortamı gördün mü hiç? Hayatın kayar, ömür boyu sevişmek istemeyebilirsin. Eskortlara mı gidelim ilk tecrübe için? Burada bir ara nağme açayım; Tatildeyken bir erkek okuyucu mail atmıştı, Fenasi'den buraya düşüp yazılarımı okumuş. Yazdıklarına ve tarzına bakılırsa gayet eli ayağı kafası düzgün bir arkadaş, ne yazdığını elbette söylemeyeceğim, ama içten bir mail yazmış. Yirmili yaşlarının ortasında, henüz ilk tecrübesini yaşayamamış. Döndükten sonra konuşuruz demiştim, sonrasında bir daha yazmadı. Bu arkadaş, hala okuyorsa, ve aksaray önerilerimi uygulamadıysa bana tekrar ulaşsın. Sana yardımcı olmak insanlık borcu. Bu konuda alaylı bir yorum yazan olursa yayınlamayacağım, hatta sktir olup gitsin varsa böyle yazacak. Kapat ara nağme.

Ortalıkta, -ben dahil- cinselliği yedim yuttum, zamparanın, skicinin önde gideniyim tarzında yazı çok. Kızlar da dahil bu yazanlara. Tv ve dergilere bakarsan da tavşanlar gibi sevişiyoruz hergün, pozisyonlar bizden soruluyor. Maşallah, hepimizin elinden bir uçan kurtuluyor, bir de kaçan. Keser sapı gibi olmalı diyen de var, fındık kukuya bastım pompayı diyen de. Bu mudur? Eksikliğimizin dilimize vuruşu mu yoksa hepimiz hakikaten böyle miyiz? "Şanslıları ve cesurları" bir tarafa bırakacak olursak, erkek mi daha zor durumda yoksa kadın mı merak ediyorum. Ortalama türk hatunu kendisini kocasına saklıyor, o vakte kadar badana çalışmaya ve memelerini ellemeye izin var. ,

Ortalama türk erkeği de, pornolardan takip ediyor seksi, çavuşa vurduğu kolu kas yapıyor. Sonra da evleniveriyorsun. Haydi bakalım, buyrun hengameye! Tavşanlar izliyorsa bizi, götleriyle gülüyorlardır herhalde halimize. Evlilik dediğin, ziyadesiyle sorumluluk demek, buna bir de sevişmeyi öğrenmeyi, uyum sağlamayı, fantazileri gerçekleştirmeyi ekleyin. Al işte, hayatının 30 yılı geçti a.q. Çok feci.

Erkekler puştluk yapıp kandırmasın kızları, kızlar da naz etmeden versin. Nedir kardeşim sizin derdiniz? Hatta şöyle yapalım; güzel ve iyi ilişki yaşayan tüm çiftler kendilerine bir zaman belirlesin. Diyelim, 6 ay. Bu sürenin sonunda yatağa girilecek, halvet olunacak, güreş edilecek. Kanuni zorunluluk olsun bu, muhtardan mühürlü onay almaya gerek yok, "o iş oldu" diye bir kağıda imza atıp verelim karşılıklı. Herkes uysa buna, memleket güzelleşir, gerginliğimizi atarız, iki yüzlülük diye birşey kalmaz.

Aynı alıntıya geri dönelim; neden evlenmeden önce ne yapacaksanız yapmıyorsunuz. Neden bunu erkeğe yüklüyorsunuz ki, erkeği de kadını da kırıverse hoşuna giden cevizleri evlenmeden önce daha güzel olmaz mı? B milliden A milliye geçiş yapmayı öneriyorum henüz evlenmemiş tüm çiftlere.

Vallahi gülüyor tavşanlar bize.

Bir kadın –   – (29 Eylül 2009 18:23)  

Bir kadın yine geldi! :)

Seksi seviyorum. Aşk vs aramıyorum seks için. Sadece hoşlanmak istiyorum. Fiziksel bazı kriterlerim var; boyundan başlayıp kokusunda biten, genellikle görüntüsü ve görgüsünün dahil olduğu bazı detaylar. Onlar varsa, karşımdaki erkek beni etkiliyorsa saçmasapan kadın kaprislerinin hiçbirini yapmıyorum. Sonuçta vücudum dünyadaki erkek nüfusunu memnun etmek için filan verilmedi bana, bu vücutla kendimi mutlu etmek istiyorum öncelikle ve gayet bencilce. Hoşlandığım bir adam varsa ortalıkta neden "şimdi olmaz" diyeyim, anlamıyorum. Şimdi olmazsa zaten bir tuhaflık yok mudur? Ya fiziksel çekim yoktur, ya adına aşk dediğiniz nane aşk filan değil başka bir şeydir, başka birtakım hesaplar peşindesinizdir, ya da sadece salaksınızdır. Şimdi olmaz ne yahu! Canınız çikolata çekince şimdi olmaz diyor musunuz? Rejimdeyseniz anlarım, değilseniz bahane nedir? Dini sebepler vs de anlarım. Başka?

Benden yaşça küçük birkaç kişinin ilk deneyimi olmuştum, çok zevkliydi. O çocuklar daha mutlu olacaklardır eminim doğru dürüst bir başlangıç yaptıkları için. Daha sağlıklı bakacaklardır konuya.

Şimdi her yer kukusuna girilmesine izin vermeyen kızcıklarla dolu. Küçücük şehirlerde bile her haltı yiyip de bir ona izin vermiyormuş bu aklıevveller. Anal seksi her şeyden iyi biliyorlar ama. Siz, bekaret sapıkları, siz de onlarla bakire diye evleneceksiniz. Müstehaksınız.

Birbirini gerim gerim geren beyinsiz erkekçik ve kadıncıklar, umarım yolunuz hep birbirinize çıkar.

wincih  – (29 Eylül 2009 21:23)  

Ah ahhhh ben yıllardır söylemeye çalışıyorum da anlatamıyorum budur!....

Adsız –   – (29 Eylül 2009 21:57)  

bir kadının yorumu asıl postu aştımı ne :)

evli adam  – (30 Eylül 2009 00:01)  

Vallahi öyle oldu Adsız, yorum postayı geçti.

evli adam  – (30 Eylül 2009 00:21)  

Bir kadın

Yorumunuzu daha okur okumaz cevap yazayım istedim, ancak vakit buldum. Yorumun neresine ne yazayım bilemedim.

"bu vücutla kendimi mutlu etmek istiyorum öncelikle ve gayet bencilce" Gayet bencilce'yi çok tuttum.

Başkalarının ilk deneyimi olmayı zevkli bulmak. Şapka çıkartıyorum, yazmak cesaret ister.

Anal seksi adlandırmamış, eksik bırakmıştım, tamamlamışsınız. İki yüzlülükten kastım tam da buydu.

Yorumunuza fazladan ekleyecek birşeyim yok, sizin gibi hatunların sayısının artmasını diliyorum.

Yanlış hatırlamıyorsam, size ben "tavsiye" de de bulunmuştum zamanında, bok yemişim.

Saygılar
Hocam !

Bir kadın –   – (30 Eylül 2009 10:16)  

Siz sanal bir karaktersiniz ve her şeyi yazıp çiziyorsunuz Evli bey, ben de aynı mantıkla hareket ediyorum, "kimse" olarak yazıyorum, o açıdan rahatım.

Ancak yine aynı şey oluyor ve siz tek açının tuzağına düşüyorsunuz. Bana "akıl" vermiştiniz, doğrudur. O zaman cinselliğe bakışımla ilgili herhangi bir şey yazmamıştım. Evlilik, sadakat, aşk, inanç gibi konulardaki fikirlerimi belirtmiştim. Farklı farklı ilişki biçimleri var biliyorsunuz; erkekler her ne kadar tekdüze olsa da, kadınlar her ilişkide farklı bir ruh haline bürünebiliyorlar. Anneyken "anne" gibi, eşken "hem anne, hem eş" gibi, sevgiliyken "anne, eş, çocuk..." gibi gibi. Ben evliliğe, parayla yapılan sekse ve sizin bahsettiğiniz, benim dünyayı algılayışıma ters şeylere dair yorumlar yapmış idim. Burada ise salt seksten bahsediyorum. İçinde hiçbir şey yok. Çünkü siz öyle yapmışsınız, ona atıfta bulunuyorum.

Şimdi ikisini birleştirelim. Bana "akıl" verdiğinizde ben aşktan, sevgiden vs. dem vuruyordum; sizin bunlara yaklaşımınızı ikiyüzlü bulduğumu söylüyordum. Sizin gibi bir adamla karşılaşmamayı dilediğimi de... Bunun üzerine fazlaca "pembe" olmakla itham edilmiştim azıcık. :) Yukardaki yorumumda aşk yok hiç. Oysa tercihim sevdiğim bir adamın kolunda yorgun düşüp sızmaktır, bir ömrü onunla geçirme ihtimalini her gün okşaya okşaya sevmektir. Bu durum cereyan ederse çok mutlu hissedeceğim, lakin o güne kadar da yaşamaya devam ediyor olacağım. Seksi siz severken ilginç değil de, biz sevince ilginçleşiyor. Doğru aslında, herkes, kadınlı erkekli, ormanda on kaplan gücünde (sözde!) ama özde herkes cinsel açıdan güdük bir hayat sürdürüyor. Ya da sizin ve bizim(!) gibi aşırılıklara kaçıyor.

Başkasının ilk deneyimi olmayı zevkli bulmak... Niye zevkli biliyor musunuz? Öyle çocuk ki, öyle ürkek ki, öyle meraklı ki... İncitmeyi hiç istemiyor, korkuyor, usul usul keşfederek dokunuyor. Büyük, çok tecrübeli adamlar makine gibiler. Otomatiğe almışlar, hep aynı tarzda iltifatlar, hep aynı gidişat, hep aynı endişeler. "Erken boşaldım, özür dilerim. Biraz stresliyim, niye böyle oldu bilmiyorum." Dır dır dır dır... 18 yaşında bir çocuk bunlarla hiç uğraşmıyor. Ben uyurken saçlarımı okşuyor, beni seyrediyor, uyandırmamak için çabalıyor. Hani o klasik durum var ya, yaşça büyük kadına duyulan ilgi... O hal öyle sevimli, öyle tatmin edici ki... Makine gibi hareket etmeyen; gücü sistem, para, ihtiraslar tarafından emilmemiş; ufak hesaplar peşinde ve diğer kadınlar/erkekler tarafından zihni zehirlenmemiş genç bir çocukla sevişmek çok zevkli. Mutluluk verici. Huzur verici.

Seks pis değil. Koydum geçirdim de değil. Hatunu alacaksın, evire çevire bilmem ne yapacaksın da değil. Mutluluk vermesi planlanan şey ya hani, hani bizim doğamızın benzini, hani varlık sebebimiz... Ben sadece tadını çıkarıyorum. Mutluyum.

Benim gibi hatunların sayısı artamaz. Sosyal hayatta bunlara dair en ufak bir iz bulsalar yiyeceğiniz damga belli. Kaşar, orospu, ucuz, yollu... Erkek egemen, çöplük zihniyetin kirlettiği canım ülkem hazır değil henüz buna. :)

Adsız –   – (30 Eylül 2009 12:51)  

1
sevgili evli,
yazdigim bir yorumdan yola cikarak yazi yazmissin. Iyi guzel.. bizde savunuyoruz cinsel ozgurlugu..hemde yurekten.. bu da iyi..hemde herkes acisindan.. ama nedir bu savundugumuz sey... almak nedir? ne aliyorsun? erkegin aldigi sey ne? kadinin verdigi sey ne? Bir kere versen ne olur? nazlanmadan ver ne demek? vucudunun kullanilmasina izin vermek mi?
Benim algiladigim sexual freedom bundan cok farkli insanlari kuru sikiya getirip mindless sex'e zorlamanin sonuclari hic de sandigin kadar tatminkar olmuyor malesef. Anadolu kokenli oldugunu dusunuyorum (Buyuk bir ihtimallede yabanci kokenli bir firmada calismaktasin-sagladiklari imkanlarin boyutunu cok iyi bilmekteyim)ancak bu upbringing'in ustune oturtulmus bir zihniyetle batili freedom soylevi yapmaktasin.Evet burda freedom var. Herkes istedigini soyleme hakkina sahip. Feekatt otekilerde ayni derecede dinlememe hakkina sahip.Yani freedom herkesin free oldugu yerde fazla birsey ifade etmiyor sana bir ayricalik kazandirmiyor.Istediklerini elde etmeni saglamiyor.insani daha guclu yapmiyor.siradanlasiyorsun ve yanlizlasiyorsun ve hatta dislaniyorsun.Dolayisiyla free bile olsan bir takim normlar ve sosyal kurallara gore insan iliskilerini devam ettirmek zorunda birakiliyorsun.Hic kimseyi kendi iradesi disinda birseyi yapmaya zorlayamiyorsun.Vermek istemedigi seyleri yada veremeyecegi seyleri ver diye israr edemiyorsun. Hic kimsenin davranisini yasama bicimini ve tercihlerini contral altinda tutamiyorsun (karin bile olsa).Eger ediyorsan hiristiyan moral yapisina gore sekillenmis insan kavramindan ve tanimlamasindan yola cikarak damgayi yiyorsun ve her zamanda senden kurtulmanin bir yolu var cunku burda devlet bir insanin varolmasi icin otekine bagimli olmasi zorunlulugunu engelleyecek calismalari yapmakla zorunlu.
Gelelim Turkiye'deki cinsel ozgurluge.. Belli ki cocugun erkek ve ona ilk cinsel davranis ve tutumu sen ogretiyorsun (herzaman bu boyledir cocuk aile iliskilerini gozlemleyerek insanlarla iliski kurma bicimlerini ogrenir yada doldurulusa getirilir}Ona ogrettigin sey her cicekten bal alinir zihniyeti herhalde tabii bu da herhangi bir sorumluluk icermemekte. Ya kizin olsaydi 12, 13 yasinda.. ona kizim her onune gelene ver mi? diycektin.. Baba ben gene hamile kaldim dedigide hadi gel kosedeki kilinige gidelimde bicirpida aldiralim mi?diycektin. dogum kontrol metotlarinin ne oldugunu ve nerde nasil satildigini ona anlatacakmiydin.ne tarz erkeklerden kendini korumasi konusunda uyaracakmiydin.

Adsız –   – (30 Eylül 2009 12:52)  

2
Kendisiyle yattigi icin onu kucumseyen erkeklere karsi basi dik yurumesi icin arkasindaduracakmiydin.
Vazgec bunlardan.. 16 yasinda bir ergen'in sayiklamalarindan..ofkelerinden ve hincindan. Yada iyi bir dusun.. Kabul et yaslaniyorsun ve yaslanacaksin.. Bulundugun yerden bu sekilde onlara faydadan cok zarar vermektesin Her kadini bedeli odenmeden yatilabilir ucuz bir fahiseye donusturme arzundan ve her erkegi israrci bir zorbaya cevirmekten..
Sonra bu isin baska bir boyutuda var biliyorsun..eger akilli bir bicimde secmezsen
kiminle ne sekilde birlikte olacagini..ofken kat be kat artmakta..tatmin oluyorum zevk aliyorum gucleniyorum..diye algiladigin sey aslinda sana buyuk bir tatminsizlik, ofke ve yanlizlik olarak geri donmekte ve anlasilamamak duygusuylada pekismekte..bu da daha cok hirs yaratmakta..daha cok almalisin daha cok yapmalisin vs. vs. vs. bu boyle gider..ve bunu sana en yakin olan seni goren ve sana dokunabilen insanlara pas yaparsin bilerek yada bilmiyerek..
Simone Beauvoir der ki ' gercekte kadin veriyorum dedigi seyi vermez, erkek de istiyorum dedigi seyi istemez.Iki cinsten birini kurtardiginizda otekinide otamatik olarak kurtarirsiniz'
Ancak Sen kendini kutardiginda bir baskasinada faydan dokunur.. Senin kendini kurtarma bicimin biraz garip.. kizmakla acimak arasin da bir duygu yaratiyorsun bende.. Bilmek istedigim seyler var hakkinda.. mesela eti ve attitute'u cok guzel olan sexually libarated foreign escortlarin karsisinda kendini intimidated hissedip hissetmedigin...inkar etmeden kabullendigin zayifliklarin..gorunusu kurtarmak icin soylemekten kacindiklerin...kendini yasamla insanla ve oteki cinsle gercekte nasil relate yaptigin..ofke disinda..hirs disinda..olmasini gercekte istedigin seylerin ne oldugu..en basit sekliyle guc elde etme ve ezme disinda..O zaman yorum yazmak daha kolay olurdu sende kafa karisikligindan arinirdin biraz..Cok ortada konusuyorsun.. Evlilik nedir?bir kadinla yada bir erkekle yasanabilecek intimacy nedir? erkek kimdir ?kadinin karsisinda nasil var olmalidir ?sex in siniri nerde baslar ner de biter cok karisik...
insan olmanin sancilari.
45 yasinda bir kadin.

wincih  – (30 Eylül 2009 14:24)  

@bir kadın

Şimdi şöyle bir sorun da var yalnız, benim hep söylediğim şey bu ülkede erkekte kadın da cinselliği "çarpışmaktan" ibaret sayıyor (burada kaçıncı yazışım bilmiyorum) Ayrıca "deneyim" dediğin olgunun otomatikleşmek olduğuna inanmıyorum neden diyeceksin otomatikleşen adam "biraz duıdak boyun biraz göğüs biraz bilmem ne ve hep aynı tonda öper ve bodoslama olaya girer" bu kadar basit. Ama cinselliği doya doya yaşamak isteyen adam, bu işin ilmini öğrenir (kamasutra pozisyon bilgisi değil cinselliğin ilmidir bana göre mesela) farklı şeyler dener ve yapar partneri ile. Ama dediğim gibi bizim canım memlekette bu işler bilardo topu gibi çarpışmaktan ibaret olduğu için işin rengi değişiyor. Burada suçluya sadece kadın yada erkek demek yanlış her ikisi de suçlu hem de dibine kadar. Biri evlenmeden olmaz vb.... diyip adama duvarlardan duvar beğendirdiği için, diğerinin de aklında sadece kuku olduğu için. Her iki tarafta böyle yetiştiriliyor. Bu kadar basit.

Ha bende bir dönem sadece hormonlarım ile hareket ettim, one night ın dibine vurdum vb.... Şu bir gerçek "aşk" ile "sex" aynı şey değil aşk varsa sex vardır teorisi külliyen de yalan. One night ta öyle performanslar yaşadım ki (kadın tarafında) çenem de sağlam vida kalmadı one night tan kastım escort türü bir şey değil erkeklerin "hatun kaldırma mode on" türü dediği şey. Zaten şu da bir gerçek ki aşkta sexte aslında hormonal bir durum. Özellikle "aşk" denen nane endorfin salgılamasının uzun süre olması ile alakalı olduğu bilimsel olarak bile kanıtlandı. Kısaca aşk ile sex aynı şey değildir. Aşık olduğunuz kadın/erkeğin sizi cinsel olarak tatmin edeceğinin garantisi yoktur ki kadın/erkek çoğu zaman bu yüzden aldatır.


@Adsız

Her toplumun kendi değer yargıları olsa da, insanların da kendi değer yargıları vardır. Toplum bakire diye niye topluma uyum sağlayayım ki. Yada toplumla aynı değer yargılarını taşımak zorundamıyım? O yüzden ilk mesajınıza bir anlam veremedim. Zaten buradakiler genel de toplumun "ahlaksız" ad ettiği kişiler. Zırt pırt tepki gösterenler ise aynı yolun züğürt yolcusu diye düşünmekteyim.

evli adam  – (30 Eylül 2009 17:40)  

Bir Kadın

Sanal olmak elbette bir lüks, ama bu, yazılan fikrin ardında kanlı canlı birisi olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Mış gibi yapma ihtiyacını ortadan kaldırdığına göre, yazılanın en azından "samimi" olmasına katkısı var, "kimse" olarak değil, "bir kadın" olarak okuyorum yazdıklarınızı.

Her şeyi bir anda yazabilmek gibi bir durum olamadığından, ve amacıma da pek uymadığından "tek bakış açısı" zorunlu. Yoksa konuyu, hatun okurların bir kısmının yaptığı gibi etrafa yaymak pek birşeye hizmet etmiyor. Argumentasyona daha sıra gelemedi, o zaman konuşuruz gene.

Salt sekse atıfta bulunduğumu düşünerek içinde hiç aşk olmadığını söylediğiniz bir yorum yaptınız. Ben de yorumunuzu, salt seksi yazdığım! bir yazıya gelen yorum diye değerlendirip "şapka çıkartıyorum, sizden çok olsun" diyorum. Diğer konuları buna karıştırmıyorum.

Laf aramızda, benim de yazdıklarımın bir kısmında hiç aşk yok ama sağolsunlar her yönden geçirmekte bir beis görmüyor hatun okurlar. Adem elması etkisi.

Konusuna göre "pembe" olduğunuz görüşümde bir değişiklik yok ama size akıl vermek bok yemek olacak, aynı şey değil, kendi görüşümü savunur, katılsanız da katılmasanız da farkında olmanızı sağlamaya çalışırım becerebildiğim kadar.

Neyse konumuza dönelim.

Benim gibi bir adamla karşılaşmayı istememe dileğiniz biraz ütopiktir bana göre, karşılacağınız her adamın içinde var benden, genetiğimiz budur, görgümüz görünüşümüz farklı olabilir. En iyi ihtimalle, aklından geçirip yapmamayı seçeni bulursunuz. "bir ömrü onunla geçirme ihtimalini her gün okşaya okşaya sevmek" çok hoş bir ifade, bendeki tezahürü biraz farklı olsa da, kendimle ilgili şunu söylemeden duramayacağım; yeniden bir seçme şansım olsa geriye dönüp, gene benim kaşık düşmanını seçerdim kendime eş olarak. Seks hayvani, sonrası ve öncesi insani.

Konumuz bu da değildi, konumuza dönelim.

Bu olgun kadınlardan hoşlanıyor olma durumu keyifli o yaşlarda, hele de karşılık bulursa. Yazdıklarınızı güzel buluyorum, sizden çok olsun. Damga konusunda haklısınız, toplumun anasını avradını öperim.

saygılar

evli adam  – (30 Eylül 2009 17:49)  

Eklenti

"Seks pis değil. Koydum geçirdim de değil. Hatunu alacaksın, evire çevire bilmem ne yapacaksın da değil. Mutluluk vermesi planlanan şey ya hani, hani bizim doğamızın benzini, hani varlık sebebimiz... Ben sadece tadını çıkarıyorum. Mutluyum."

Posta gibi yorum yazınca unuttum. Katılıyorum. Ben de tadını çıkarıyorum. Evire çeviresi daha güzel ama.

Evrilip çevrilmeye de sıcak bakıyorum.

Bir kadın –   – (30 Eylül 2009 17:51)  

@wincih

Deneyim otomatikleşmektir, demek istemedim. Yorumuma tekrar baktım, çok tecrübeli kısmını dalga geçmek için yazmıştım ama tırnak içine almayı unutmuşum. Doğrusu aşağıdaki gibi olacaktı:


Büyük, "çok tecrübeli" adamlar makine gibiler. Otomatiğe almışlar, hep aynı tarzda iltifatlar, hep aynı gidişat, hep aynı endişeler.

Tabi ki tecrübe, otomatik olmayı beraberinde getirmez; ancak bir ot beyinli kadınları bir görmeye başlayıp hepsinde aynı taktikleri uygular. Önce ön sevişelim, sonra orta, sonra girelim çıkalım bitsin. Sen sağ, ben selamet. Sonra da koşarak banyoya... Afedersiniz, .ok var! Hemen ne halt etmeye yıkanıyorsunuz?! Yaptığınız şey bu kadar pisse, niye yapıyorsunuz? Öğretilmişler...

İki cinsten birini göğe çıkarıp diğerini yerlerde süründürmüyorum. Diyorum ya, ikisinin de birbirine layık olanı, aynı anlayışa sahip olanı denk gelsin umalım da, Evli beyin eşi gibi kadınlar bizim gibi dış kapının mandalları tarafından acınası görülmesin.

Bir kadın –   – (30 Eylül 2009 18:15)  

Bazı kelimeleri direkt olarak kullanmayıp ima ettiğim için evire çevire kısmı yanlış anlaşıldı. Kimse patates çuvalı gibi yatmasın elbet, herkes şekilden şekle girsin, azıcık yaratıcı olsun sevişirken. Derdim sözcüklerle, sözcüklerin beyinlerdeki yansıması ile. Gün gelir aktif olursunuz, gün gelir eliniz kolunuz bağlanıverir. Kadın, yataktaki figüran değil, başrol oyunlarından biri. Seksin dile vuran hali de uygulanışı kadar renkli ve medeni olsun istiyorum sadece. Eylem biçimi sadece eylemde bulunanları bağlar. Bana ne...

evli adam  – (30 Eylül 2009 18:44)  

45 yaşında bir kadın
Yaşınızı yazma gereğini neden hissettiniz bilemiyorum, ama yorumunuzun bir kısmının 20 yaşındaki genç bir kızdan farkı yok, ya da bir yaşadığınız var sizi üzmüş. Rencide etmeye çalışmıyorum, bana düşündürdüğünüzü yazıyorum, inanın.

Yazdıklarınızı sıklıkla ajitasyon üzerine kursanız da kısa cevaplar vermeye çalışayım size.

Posta sizin yorumunuz üzerine yazılmadı, alıntı yaptım uyduğu için. Abartmayın.

Çocuğumun, ya da çocuklarımın cinsiyetini söylemeyeceğim. Bir kızım varsa ona "her önüne gelene ver" demem, saçmalamayın, yazıya tekrar gözatın, hoşlanılan cevizleri kırmaktan, iyi ilişki yaşadığını düşünen çiftlerin sevişmesinden bahsediyorum. "Hoşlanıyorsan, istiyorsan". Her önüne gelene vermek sizin yakıştırmanız oldu. Bir baba olarak kızıma yapabileceğim en iyi şey, kendisini bulmasına yardım etmek, kendi kafasına fikrine güvenmesini sağlamak olur. Erkeği de tanıması için bir yere kadar korurum, kollarım, anlatırım. Aklının kendine yetmeye başladığı andan itibaren tercihleri de kendine ait olur, sorumluluğu da. Aynı şekilde oğlum varsa, sizin dediğiniz gibi "git her çiçekten bal" al demem. Ajite etmişsiniz. Herkes kendisini bulsun. Korumak kollamak, yol göstermek yapabildiğimiz yere kadar.

Bu blogtan kimin ne alacağına ben karar veremem. Ben yazıyorum. İyi yönümü göstereyim, kötüsünü saklayayım demiyorum. Ne hissediyorsam, ne görüyorsam. Kendimce. Yazdıklarımın birbirinden farklı gibi gözükmesi kafa karışıklığı değildir, hepsi var olduğu içindir.

Benimle ilgili bilmek istediklerinize bir cevap yazamayacağım şimdi, yazdıklarımdan yazacaklarımdan siz beni çözün kendinize göre. Aynı şekilde evlilik nedir, niye evlendini de.

"Her kadini bedeli odenmeden yatilabilir ucuz bir fahiseye donusturme arzundan ve her erkegi israrci bir zorbaya cevirmekten.."

Yuh artık, biraz insaflı yazın.

saygılar

evli adam  – (30 Eylül 2009 18:56)  

bir kadın

e hep siz mi dalga geçeceksiniz, bırakın biz de latife edelim arada.

şu banyo meselesinde de katılıyorum size. Hatta aşkolsun dedim içimden. Nedir o öyle kuzum sanki iğrençmiş gibi temizlenmek. Mis gibi sperm, saliva ve sevişme kokusu.

aynı gün birden fazla kez bir hatunla hem fikir olmak bünyeme iyi gelmedi sanırsam. Alışık değilim.

Adsız –   – (30 Eylül 2009 20:25)  

merakımdandır ki ` acaba derim porno video veya resimleri paylaşan sitelerede yuh kardeşim o pozisyonda olmaz yada o kadar buyuk olmaz gibi eleştiriler yapılıyormudur? bu paylaşımdaki yanlış yada hata yorum gönderebilmekmidir? evli adamı cevatı seviyorum okuyorum sevmesem girmem bloğa gider başkasını okurum

agnus dei –   – (30 Eylül 2009 22:29)  

iyi bir kariyeri olan iyi eğitimli ve evli bir bayanım.
hiç değinmediğiniz yada üzerinden teğet geçtiğiniz bir konuya değinmek için yorum yazmaya karar verdim ve statümü açıklama gereği duydum.
daha önceki bir yazınızda slav ırkının sevişmeyi sevdiğinden bahsetmişsiniz.ve gene daha önceki bi yazınızda eşinizi sevdiğinizi ama cinsel olarak aynı senkronda olmadığınızı ve bunu bilerek evlendiğinizi.
Şunu belirtmek isterim özellikle Türk erkeklerinde iyi sevişilen kadınla evlenilmez.. yada sevişme duyuları köreltilir.
öyle evlenilir..
Eşimle evlenmeden önce iyi sayılabilecek bi sex hayatımız vardı .ama evlenince bisürü tabusu oluştu. benim için sex ritüeldir. ve tabu komiktir. o anda neden zevk alıyorsan sex odur.
iş olsun diye yapılmaz. herneyse ..eşimi sevdiğim için bi süre sonra tavancı Rasim usta'dan daha çok tavan seyrettiğimi farkettim:P
ve bende eşimin ve kendi onurumu zedelemediğine inandığım başka yollarla o açlığımı kapatıyorum.
Demek istediğim şuki muhtemelen benim eşimde porno izlerlen ''benim hatunda böyle numara yapsın canımı yesin a.q'' diye içinden geçiriyordur eminim:)
benim sexten zevk alma güdümü körelttiğini bilincinin en altlarına iterek..
yani buradan eşinin sex yapmayı bilmediğini idda edeb erkeklere sesleniyorum:D onları siz seçtiniz:P yada o hale siz getirdiniz. sizin altınızda tavan seyreden hatunları başkasının üzerinde görmelisiniz:P
saygılar efendim:)
not: bunları sadece teğet geçilen bir noktayı açıklamak için yazdım.. kimse bana ahkam kessin diye değil şimdiden belirteyimde. kötü yorum sahibine girsin:D hatta herkesin tuttuğu kendine:p

Bir kadın –   – (1 Ekim 2009 00:26)  

Evli bey,

Sizin çöplüğünüz burası, istediğinizi makaraya sarabilirsiniz elbet. Hemfikir olmak mı, sizinle mi?.. Aman aman, yanlışlıkla olmuştur o, geçer! :)

@agnus dei

Tarzınızı tuttum fena halde.

evli adam  – (1 Ekim 2009 12:28)  

Agnus Dei

Teğeti bilerek geçiyorum, o konuda posta yazacak kişi Evli Adam değil, Evli Kadın olurdu. Buyrun contributor olmak isterseniz bir posta yazın, daha iyi yazarsınız benden. Ciddi bir davettir.

Cevabınızı bekliyorum.

evli adam  – (1 Ekim 2009 12:31)  

Bir kadın

Hemfikir olacağımız başka konular da çıkacak gibi geliyor bana.

Şu "tarzınızı tuttum" u açacağınız yorumlarınızı bekliyorum.

wincih  – (1 Ekim 2009 12:54)  

@Agnus Dei

Şahsen ben öyle kadınlardan topuklarımı vura vura kaçarım/kaçtım hayatım boyunca hiç merak etmeyin. Ben o kadar kafa yoracağım partnerimi nasıl tatmin ederim diye kütük gibi yatacak (5000 sayfa kamasutra kitabı okuduğunuzu düşünün resimlerin çok az olduğu anlayacaksınız beni beyniniz s.kiliyor resmen). Ama yazdıklarınıza genel olarak katılsam da genelevde yada porno dergilerden öğrenilmiş bir cinsellikten yada evlenmeden olmaz zihniyeti ile yetiştiriliyor aslında biraz da öğrenme ve yetiştirilme ile alakalı bu bence. Şahsen evli abiyi asla yargılamam zira, ben de cinsel olarak tatmin olmadığım da aldatırım/aldattım aşk meşk umrum da olmaz bu kadar basit.

Sonuç olarak benim tercihlerim bana uyumlu olmak zorunda. Bekaret mi, umrum da bile değil, tabular mı? cehennemin en derin yerine kadar yolu var, dayatmalar yada toplum mu? Umrum da değil, ben cinselliğimi doya doya yaşamak isterim ötesi de yok, böyle olmayacaksa benim yanım da yeri yok. Hoş buradaydı sanırım daha jartiyer görmemiş kadınlar var dediğimde sex sadece jartiyer mi diye sorulmuştu. Keşke o kadar basit olsa.

@bir kadın

Eğer öyle ise yazdıklarınıza katılırım ama bunda Türkiyedeki genel kadın profilinin ot olduğu sonucu çıkar, erkeklerin çoğunluğu odun onu biliyoruz da.

@pornocu adsız

Büyüklüğü bilmem ama olmasa onlar da yapamaz, özellikle porno filmlerin kamera arkalarını izle senin 10 dakka izlediğin bazı sahneler için 3 gün uğraştıkları oluyor.

Bir kadın –   – (1 Ekim 2009 13:30)  

Tuttuğum tarz kelimelerin sıralanış biçimi ve ifade ediş şekli idi sadece. Açılsa bu kadar oluyor ancak.

"Aynı gün içinde birden fazla kez bir erkekle hemfikir olma" fikri beni rahatsız etmiyor. Alışkınım. Neticede sizinle aynı kültürden geliyoruz, hocam! Bünyesine iyi gelmeyenler düşünsün. :)

evli adam  – (1 Ekim 2009 13:50)  

Valla siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum da, -konu dışı olacak- ben o kültüre aidiyet hissetmiyorum pek. Sevmiyor olmayı kastetmiyorum, şeklime katkısı olmuştur fazlasıyla, olumlu olumsuz. Ama hani bir robertliyim odtülüyüm boğaziçiliyim aidiyetim yok. Lakin çok değişik adamları ortamları tanıma fırsatı sunduğu için memnunum.

Agnus Dei –   – (1 Ekim 2009 14:38)  

@bir kadın;tarzım bu dünyaya bir kere geldiğimizin bilincine vardığım gün oturdu:P
evliliği severim evliliğin nimetlerinden faydalanmak ve aynı zamanda özgür kalabilmek tadından yenmez:D
@evli adam; uzunca bir süre yazdım.Tek başına bisürü iş aynı anda yürümüyor sizde takdir edersiniz ki bu işler çok emek ve zaman istiyor:P
ama ekip çalışmasına herzaman açığım.
isteğinizin tam olarak ne olduğunu ve yazılarımı nasıl görüp değerlendireceğinizi anlamasamda siz bana anlatabilirsiniz diye düşünüyorum.
Bu arada vakit buldukça geriye dönük postlarınızı okudum. Bişey daha belirtmek isterim..
Eskort kızlar kadar eğitimli, sadece yatakta değil sizin başınızı eğitimi, kültürü, sohbeti, ilede döndürebilecek birlikte zevkli zaman geçirebileceğiniz,sevişmeyi seven, size yapışıp kalmayacak, işiniz bittiğinde haberleşmeyeceğiniz, hatta oda evli olduğu için onunda kaybedeceği şeyleri olduğundan size çok anlayışlı olabilecek, sadece istediğinizde size vakit ayırabilecek bir sistem daha var:P
E benden bukadar gerisi size kalmış:D

evli adam  – (1 Ekim 2009 21:40)  

Agnus Dei,

Yazılara göz atacağınızı demişsiniz zaten, evli adamların hallerini anlatıyorum, içinde seksin, aldatmanın, evliliğin, erkek bakışının, kadınla ilgili erkek değerlendirmelerinin, sırf erkeğin hallerinin olduğu durumlar. Bir de erkeklere maddi bilgiler.

Söz konusu durum evlilik ve seks olunca bunun kadın tarafı da var, bunu ben kendi bakışımla yazmak çok istemem.

Bir göz atın, düşünürseniz yazmayı, memnun olurum. Renk katarsınız. Bir sürü yazı yazmanız gerekemz, dilediğiniz birkaç konuda da yazabilirsiniz.

Mesela, hatırlattığınız "başka sistemle" de ilgili draftlarım var, ama erkek bakışıyla.

Bir düşünün, yazmak isterseniz memnun olurum.

Başka sorularınız varsa konuyla ilgili email gönderin. Ya da buraya yazın.

Cevabınızı bekliyorum.

evli adam  – (1 Ekim 2009 22:53)  

Aynı teklifi, 1-2 konuluk bile olsa ya da ne kadar isterse, "bir kadın" için de yapmak iyi olacak. Bana katılmıyorsunuz, zorunda da değilsiniz. Buyrun sizi de contributor olmaya davet ediyorum.

Bir kadın –   – (2 Ekim 2009 00:30)  

(Konu dışı)

Ben bir kültüre ait olmaktan bahsetmemiştim, o kültürün içinden gelmekten dem vurdum sadece. Şekle, şemale, düşünce sistematiğine, algılayışa, alışkanlıklara sindiği kesin o havanın. Seçtiğiniz hitap sözcüğü bile bir ortaklık yaratabiliyor 2 dakikada. Ben memnunum orada bulunmuş olmaktan, tanıttığı insanlardan. Özellikle sorulmazsa söylemiyorum adını, ama söylediğimde ve aynı mekanları farklı yıllarda paylaştığımız birine denk gelince sohbetin tadına doyum olmuyor. Bu bile yeter.

(Konuya daldım)
Agnus dei'nin ifade ediş tarzını sevdim sadece. Bazı konulara bakış tarzınız ortak; aynı sevimsiz hissi, hemcinsim, bunu açık ettiğinde de hissettim. Neyse...

Teklif için sağolun. Ne zaman eskortlardan, orada burada yakalayıp -paranız çapında- affetmediğiniz hatunlardan bahsetmeyip daha hayata dair şeyler yazarsınız ve ben de bana hitap ettiğini, anlatacağım bir şeyler olduğunu düşünürüm, buraya böyle upuzuuun yorumlar silsilesi yaparız yine. Nasıl fikir?

evli adam  – (2 Ekim 2009 01:00)  

Size yaptığım teklifin Agnus Dei ile hiç bir ilgisi yok, bunu söylemeliyim öncelikle.

Bu bloga başladığımda aklımda olan şeylerden biriydi, kadın tarafını da yazacak birilerini bulabilmek. İster evlilik hakkında, ister evlilikte seks hakkında, ister sadece seks, ister aldatmakla ilgili. Konuları çeşitlendirmek mümkün, beni takip ettiğinizi düşündüğüm için söylüyorum, buradaki konsept erkek görüşü ağırlıklı evlilik ve kadınlarla olan ilişkiler.

Sizinle daha en başında hem fikir olamadık, olmak da gerekmiyor, hatta olmayalım, seksi uzaktan tanıyan biri olmadığınızı da gösterdiniz, güzel de yazıyorsunuz, argümanla geliyorsunuz.

Uzun uzun yorumlarla postaları anlattığı şeylerden çıkartıyoruz bazen, buyrun kendi görüşünüzü konunuzu yazın. O yüzden "nasıl fikir" sorusuna cevabım "iyi fikir değil".

Söz uçar yazı kalır.

Agnus Dei –   – (2 Ekim 2009 01:44)  

Yorumla da olsa atışmalarına bayıldım:D gerek yok yahu relax

konu içi-spoiler-konu içi:P(çok eğlenceliymiş konu dışımı içimi olduğunu anlamak:D)

@bir kadın
''(Konuya daldım)
Agnus dei'nin ifade ediş tarzını sevdim sadece. Bazı konulara bakış tarzınız ortak; aynı sevimsiz hissi, hemcinsim, bunu açık ettiğinde de hissettim. Neyse...''

sizi sevimsiz hissettirdim demek sabah olmaz bugece bana:P
@evli adam; size cevabımı mail yoluyla ilettim
saygılar efendim:)

Adsız –   – (2 Ekim 2009 16:44)  

vay be grup mu oldu burada :PPP

evli adam  – (2 Ekim 2009 16:48)  

Bir kadın
Ciddi değerlendirmenizi rica ediyorum contributor olmayı. Çok güzel olabilir.

evli adam  – (2 Ekim 2009 16:50)  

saçmalamayalım lütfen adsız.

evli adam  – (2 Ekim 2009 18:56)  

45 yaşında bir kadın

Size verdiğim cevaba baktımda yeniden, ilgili ilgisiz her postada birilerinin sil baştan kişilik testi yapmasından sıkılmışlığın tepkisi var birazda.

Siz sormakta haklısınız, ben de yazılarla anlatayım da haklıyım.

Maksadı aşıp üzdüysem kusura bakmayın.

Adsız –   – (3 Ekim 2009 01:35)  

valla uzuldum desem yalan olur..
kafaya takilacak birsey yok ortada..
perseption'da cok kusur var yanlizca.. Satir aralarindan karakter okuma cabasindan olsa gerek..Kuyruguma kimse basmadi simdiye kadar.Zaten kuyrugumda yok.Her zaman birlikte oldugum erkeklerde ne istedigimi bildim benden ne istedigini bilen erkeklerlede birlikte oldum. Az gelirli anadolu kokenli bir ailenin istanbul'da yetisipte herseyi geride birakarak uzun zaman once avrupaya yerlesmis kiziyim. Egitim ve yaptigim isten (beyond Turkish imagination)bahsetmiyecegim. Cunku anlagigim kadariyla hala statuye bagli olarak karakterler cizilmekte insanlarin lafi dinlenmekte buda benim midemi bulandirmakta.

Malum memleketle ilisigimiz pekyok arada blog dolasip nerden nereye gelinmis'e bir bakmaktayim.yaratilan argument ve yorumlarla insanlarin geldigi noktayi anlamaya calisiyorum.eski tas eski hamam yasanan seyler cesitlensede kafalar hep ayni.. Bu kusakta beni hayal kirikligina ugratti neyse ..o sorular sizin kendiniz icindi ben zaten cevaplari biliyorum. Haklisiniz siz tek degilsiniz bunu biliyoruz sureclerin detaylarinida birlikte oldugumuz erkeklerden olmasada babalarimizdan, abilerimizden,kardeslerimizden hatta
ogularimizdan.
yasa gelince aslinda arada bir 200 yil kadar fark olduguna inaniyorum..hinctan soylemiyorum bunu valla gercekten oyle pek cok anlamda.. yorum yazmak gereksizdi cunku bu sekilde diyaloga girmek anlamsiz. ben gene arada blog ve yorum okumaya devam edeyim disardan biri olarak ve memlekette insanlar boyut altiyor umuduna sarilarak..
( bunu yayinlamaniza ve cevap yazmaniza gerek yok..)

245 yasinda bir kadin (I'm kidding)

evli adam  – (3 Ekim 2009 02:27)  

245 yaşında bir kadin,
:)
istatistiklerinize baktığımda ben de tersini okuyorum dediklerinizin. siz de beni anlamışsınızdır.

ben de 16 yaşında bir zıpırım zaten, takacak birşey yok.

Adsız –   – (3 Ekim 2009 14:29)  

whatever stalker.. you know best..

linklerini kocama gosteriyorum.

245

evli adam  – (3 Ekim 2009 14:50)  

let me know if i can be of further assistance. good luck to him.

Adsız –   – (3 Ekim 2009 16:38)  

deal.



245

wincih  – (4 Ekim 2009 02:03)  

@adsız

Bir de 2 satır yazıdan psikologların bile yıllarca süren geçmişe inme ve karakter tahlilini nasıl ve hangi yeteneğinizle çıkarttığınızı anlatırsanız sevineceğim açıkçası. Hayır cidden daral geldi.

Adsız –   – (4 Ekim 2009 02:48)  

hee.. meslektendir..

Adsız –   – (7 Ekim 2009 09:40)  

aman okuyamadım bu yorumları sıkıldım

Yorum Gönder

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP